اخبار داغ

سخنان انقلابی مدیر مدرسه علمیه ملاعبدالله بشروی در جمع معترضان به سخنان استاندار:

آقای استاندار اگر رقص موزون لطمه به اسلام نمی زند، اول خود در جمع نامحرم شروع کنید/ بابت داشتن این استاندار به مردم خراسان جنوبی تسلیت می گویم

آقای استاندار اگر رقص موزون لطمه به اسلام نمی زند، اول خود در جمع نامحرم شروع کنید/ بابت داشتن این استاندار به مردم خراسان جنوبی تسلیت می گویم
درسه علمیه ملاعبدالله بشروی بشرویه گفت: خدمت جناب آقای استاندار اعلام می کنیم اگر معتقد به رقص محلی هستید،بهتر است از خانواده خود شروع کنید؟ می توانید؟ همین ورزش موزون را با خانواده خود آغاز کنید!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام بشرویه، طلاب مدارس علمیه شهرستان بشرویه در  واکنش به سخنان نسنجیده و سخیف استاندار خراسان جنوبی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام و تجمع در محل مصلی امام خمینی (ره) شهرستان بشرویه،اعتراض خود را اعلام کرده و خواستار رسیدگی وزارت کشور به حاشیه پراکنی های استاندار شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام بشرویه، , پیام بشرویه, طلاب مدارس علمیه شهرستان بشرویه در  واکنش به سخنان نسنجیده و سخیف استاندار خراسان جنوبی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام و تجمع در محل مصلی امام خمینی (ره) شهرستان بشرویه،اعتراض خود را اعلام کرده و خواستار رسیدگی وزارت کشور به حاشیه پراکنی های استاندار شدند.,

"حجت الاسلام نیساری " در تجمع اعتراضی طلاب و مردم شهرستان بشرویه با ابراز تاسف از سخنان نسنجیده استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:باید تسلیت عرض کنم به مردم خراسان جنوبی و شهرستان بشرویه به خاطر داشتن همچنین مسئول بی کفایتی,و تاسف می خورم که در استان خراسان جنوبی که دارای مردمی ولایی،انقلابی و شهید داده هستند باید اینچنین مسئولینی مدیریت کنند.

,

مدیر مدرسه علمیه ملاعبدالله بشرویه افزود:استاندار محترم ، هرزگاهی خرده فرمایشاتی می کنند تا آنجا که دو ماه پیش عنوان کردند که یادواره شهدا کم تر برگزار شود یا برگزار نشود و توجیه کرده بودند که بحث سیاسی است و نزدیک انتخابات است! ایشان مثل اینکه فراموش کرده اند صندلی که دارند به خاطر خون شهدا است.

,

 

,

, ,

وی خاطر نشان کرد: اگر این شهدا نبودند الان باید مردم و مسئولین زیر چکمه انگلیسی ها و امریکایی ها لگد مال  میشدند یا برایشان چوپانی می کردند.

,

نیساری با اشاره به اینکه بخاطر عدم برخورد قوی در خصوص تحقیر یادواره های شهدا، مجدد سخنان نسجیده استاندار در قالب رقاصی عنوان شده گفت: استاندار در ایام دهه فاطمیه با جمعی از هنرمندان جلسه می گذارد ( البته در دولت روحانی بیشتر ساز و دهل را هنر می دانند) و عنوان می کند که در استان ما زن و مرد با هم می رقصند و به اسلام هم لطمه ای نمی زند.

,

, ,

مدیر مدرسه علمیه ملاعبدالله بشرویه افزود: این گفته از دو حالت خارج نیست یا اینکه  آقای استاندار از روی اعتقاداتش این صحبت را عنوان کرده است و یا بخاطر مسائل سیاسی و انتخاباتی بوده است که اگر بخاطر رای آوری باشد عده ای که معمولا در انتخابات شرکت نمی کنند حضور پیدا کنند و رای بدهند و اگر بحث اعتقادی است و استاندار معتقد است زن و مرد برقصند به اسلام لطمه نمی زند پس باید خودشان اول اقدام کننده باشند.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه سایت استانداری توجهیاتی عنوان کرده که منظور استاندار از رقص زن و مرد چه بوده گفت: در این سایت توجیه شده که بحث ورزش موزون بوده است! و رقص محلی است و ما خدمت جناب آقای استاندار اعلام می کنیم اگر معتقد به رقص محلی هستید،بهتر است از خانواده خود شروع کنید؟ می توانید؟ همین ورزش موزون را با خانواده خود آغاز کنید! آیا خانواده خود را در جلوی نامحرم به ورزش موزون! تشویق می کنید؟ به قول خودتان ورزش موزون است که هیچ لطمه ای به اسلام نمی زند پس اول خودتان شروع کنید!

,

 نیساری افزود: اگر مسئولی حاضر باشد خانواده خود را در جلوی جمع به رقص محلی تشویق کند بداند که لیاقت ندارد مسئول خراسان جنوبی و جمهوری اسلامی باشد و اگر حاضر نیستید از روی اعتقاداتتان نگفته اید و بخاطر مسائل سیاسی تان و رای اوری بوده است ,باز هم لیاقت ندارید که در این نظام جمهوری مسئول باشید.

,

مدیر مدرسه علمیه ملاعبدالله بشرویه با هشدار به استاندار خراسان جنوبی گفت: ما جمع طلاب و مردم بشرویه اعلام می کنیم تا پای جان،از اسلام، انقلاب و ولایت دفاع خواهیم کرد.

,

وی افزود: شنیده ایم جناب استاندار در سفر تهران هستند، انشالله یا هدایت شده برگردند یا هم اصلا برنگردند، چون برای مردم ولایتمدار خراسان جنوبی سخت است که استانداری که به عنوان مسئولا بزرگ استان است بخواهد سخنانی خلاف شرع در جایگاه نظام بزند و هر چه دلش بخواهد بگوید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه