اخبار داغ

رئیس‌ کل دادگستری استان:

نقشه راه دستگاه قضایی اصفهان برای انتخابات پیش رو مشخص است

نقشه راه دستگاه قضایی اصفهان برای انتخابات پیش رو مشخص است
خسروی وفا با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: رعایت سه اصل بی‌طرفی، قانون‌مداری و امانت داری نقشه راه دستگاه قضایی استان در تمامی انتخابات بوده و خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در چهارمین نشست شورای مدیران قضایی دادگستری استان اظهار کرد: خدمت در نظامی که در رأس آن امام راحل (ره)، با خون پاک شهدا پایه‌ریزی شده و بر رهبری و زعامت رهبر فرزانه انقلاب استوار است برای هر مدیر و مسئولی در کشور افتخاری بزرگ محسوب می‌شود و از این فرصت گران‌بها باید بهترین و بیشترین بهره‌جویی شود و شایسته‌ترین خدمات به مردم آن ارائه گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

احمد خسروی وفا، تبعیض، کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات مردم را در انجام وظایف جایز ندانست و بیان کرد: رویکرد و سیاست اصلی دستگاه قضایی استان همواره بر دارا بودن دادگستری‌هایی کارآمد، پویا، ‌بانشاط، پرتلاش و به‌دوراز هرگونه گلایه و نارضایتی مردمی معطوف است.

,

وی با اشاره به اینکه کار اصلی و ذاتی قوه قضاییه صدور آراست، گفت: مدیران قضایی در هر حوزه قضایی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها بر اتقان و سرعت در صدور آراء نظارت داشته و بر جریان رسیدگی پرونده‌های قضایی مدیریت عالی اعمال کنند.

,

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان همچنین بر به‌روز بودن و مجهز شدن دادگستری‌ها به فناوری‌های لازم تأکید کرد و به‌کارگیری آن را دررسیدن به اهداف مؤثر و راهگشا دانست.

,

خسروی وفا در خصوص انتخابات پیش رونیز گفت: رعایت سه اصل بی‌طرفی، قانون‌مداری وامانت داری نقشه راه دستگاه قضایی استان در تمامی انتخابات بوده و خواهد بود.

,

گفتنی است در پایان این نشست هر یک از رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی دادگستری کل استان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه