اخبار داغ

جاده های مرگ؛

جاده مرگ سی سخت در بلا تکلیفی/ آیا جاده سی سخت هم به سرنوشت قتلگاه دشتروم دچار می شود؟ + تصاویر

جاده مرگ سی سخت در بلا تکلیفی/ آیا جاده سی سخت هم به سرنوشت قتلگاه دشتروم دچار می شود؟ + تصاویر
نقطه حادثه خیزی که به واسطه کشته شدن شخصی به نام سردار و کشتن چند شهروند و تصادف یا سقوط چند دستگاه خودرو به اعماق دره لقب سردار کشته را به خود گرفته بود همچنان قربانی می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا پروژه چهارخطه سی سخت-یاسوج که عمری به قدمت 10 سال دارد طی سالیان اخیر با حرکت لاک پشتی در اتمام این پروژه مواجه بوده، پروژه ای که قرار بود نفسی از دنا باز کند و پرتردد ترین جاده مواصلاتی مرکز شهرستان دنا را چهارخطه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,
 
جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج که به علت عبور از مناطق کوهستانی هزینه های سنگینی بر گرده دولت و اعتبارات استانی وارد می کرد در سالیان اخیر به علت هزینه بر بودن تکمیل این پروژه و پیشرفت فیزیکی کم آن به خوبی مورد توجه دولت مردان قرار نگرفت. هر چند به گفته معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد 15 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان به این پروژه اختصاص یافته ولی همچنان شاهد کندی فعالیت پیمانکاران این پروژه هستیم.
 
سی سخت/سردار کشته
 
یکی از نقاط حادثه خیز محور یاسوج به سی سخت اصلاح پیچ خطرناکی بود که به واسطه کشته شدن چند تن از شهروندان،تصادف چند دستگاه خودرو و یا سقوط به دره پایین دست به پیچ سردار کشته شهرت یافته است.
 
 
اصلاح این نقطه که در نهایت به تکمیل پروژه چهارخطه سی سخت یاسوج کمک می کند قریب به هفت سالی در دست پیمانکاران است که به صورت لاک پشتی اجرای آن در جریان است.
 
این محل که قرار بود قبل از هر چیز یکی از نقاط حادثه خیز محور سی سخت به یاسوج را اصلاح و حذف کند طی چند سال گذشته خود به نقطه حادثه خیز تبدیل شده است.
 
پرتگاهی و شیب زیاد این نقطه و عرض بسیار کم آن در مقایسه با سایر نقاط این محور، کاهش وسعت دید رانندگان به واسطه نیمه کاره ماندن پروژه و شرایط کارگاهی این نقطه خطرناک همگی دست در دست هم داده اند تا این نقطه به یکی از دلهره آورترین نقاط جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج تبدیل شود.
 
 
سی سخت/سردار کشته
 
در کنار بهره برداری بخشی از این پروژه که به سی سخت منتهی می شود بخش حادثه آفرین سردار کشته که در شرایط کارگاهی و شیب تندی قرار دارد در بارندگیها بیش از پیش خطر آفرین و لغزنده می شود.
 
 
این مکان در شرایطی است که بخشی از آن سالهای سال نیمه کاره رها شده و فاقد هر گونه گاردریل و یا حفاظی دیگرکه از سقوط رانندگان و مسافران به محوطه کارگاهی جلوگیری کند است.
اتفاقی که سال گذشته برای یک بار رخ داد و سرنشینان خودروی پیکان جان سالم به در بردند. به نظر می رسد مسوول مربوط به این موضوع که بدون شک شبانه روز بارها از این نقطه عبور می کند یا در انتظار حوادثی بدتر از حوادث پیش از این است یا در انتظار معجزه!
 
در سالهای اخیر نیز جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان و در حوالی دهستان دشتروم که نیمه کاره رها شده بود باعث کشته شدن شماتر زیادی از مسافران و شهروندان شد که با تلاش رسانه ها و اطلاع رسانی در این زمینه سرانجام تکمیل و به بهره برداری رسید.
 
,
 
جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج که به علت عبور از مناطق کوهستانی هزینه های سنگینی بر گرده دولت و اعتبارات استانی وارد می کرد در سالیان اخیر به علت هزینه بر بودن تکمیل این پروژه و پیشرفت فیزیکی کم آن به خوبی مورد توجه دولت مردان قرار نگرفت. هر چند به گفته معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد 15 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان به این پروژه اختصاص یافته ولی همچنان شاهد کندی فعالیت پیمانکاران این پروژه هستیم.
 
سی سخت/سردار کشته
 
یکی از نقاط حادثه خیز محور یاسوج به سی سخت اصلاح پیچ خطرناکی بود که به واسطه کشته شدن چند تن از شهروندان،تصادف چند دستگاه خودرو و یا سقوط به دره پایین دست به پیچ سردار کشته شهرت یافته است.
 
 
اصلاح این نقطه که در نهایت به تکمیل پروژه چهارخطه سی سخت یاسوج کمک می کند قریب به هفت سالی در دست پیمانکاران است که به صورت لاک پشتی اجرای آن در جریان است.
 
این محل که قرار بود قبل از هر چیز یکی از نقاط حادثه خیز محور سی سخت به یاسوج را اصلاح و حذف کند طی چند سال گذشته خود به نقطه حادثه خیز تبدیل شده است.
 
پرتگاهی و شیب زیاد این نقطه و عرض بسیار کم آن در مقایسه با سایر نقاط این محور، کاهش وسعت دید رانندگان به واسطه نیمه کاره ماندن پروژه و شرایط کارگاهی این نقطه خطرناک همگی دست در دست هم داده اند تا این نقطه به یکی از دلهره آورترین نقاط جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج تبدیل شود.
 
 
سی سخت/سردار کشته
 
در کنار بهره برداری بخشی از این پروژه که به سی سخت منتهی می شود بخش حادثه آفرین سردار کشته که در شرایط کارگاهی و شیب تندی قرار دارد در بارندگیها بیش از پیش خطر آفرین و لغزنده می شود.
 
 
این مکان در شرایطی است که بخشی از آن سالهای سال نیمه کاره رها شده و فاقد هر گونه گاردریل و یا حفاظی دیگرکه از سقوط رانندگان و مسافران به محوطه کارگاهی جلوگیری کند است.
اتفاقی که سال گذشته برای یک بار رخ داد و سرنشینان خودروی پیکان جان سالم به در بردند. به نظر می رسد مسوول مربوط به این موضوع که بدون شک شبانه روز بارها از این نقطه عبور می کند یا در انتظار حوادثی بدتر از حوادث پیش از این است یا در انتظار معجزه!
 
در سالهای اخیر نیز جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان و در حوالی دهستان دشتروم که نیمه کاره رها شده بود باعث کشته شدن شماتر زیادی از مسافران و شهروندان شد که با تلاش رسانه ها و اطلاع رسانی در این زمینه سرانجام تکمیل و به بهره برداری رسید.
 
,
 
جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج که به علت عبور از مناطق کوهستانی هزینه های سنگینی بر گرده دولت و اعتبارات استانی وارد می کرد در سالیان اخیر به علت هزینه بر بودن تکمیل این پروژه و پیشرفت فیزیکی کم آن به خوبی مورد توجه دولت مردان قرار نگرفت. هر چند به گفته معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد 15 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان به این پروژه اختصاص یافته ولی همچنان شاهد کندی فعالیت پیمانکاران این پروژه هستیم.
 
سی سخت/سردار کشته
 
یکی از نقاط حادثه خیز محور یاسوج به سی سخت اصلاح پیچ خطرناکی بود که به واسطه کشته شدن چند تن از شهروندان،تصادف چند دستگاه خودرو و یا سقوط به دره پایین دست به پیچ سردار کشته شهرت یافته است.
 
 
اصلاح این نقطه که در نهایت به تکمیل پروژه چهارخطه سی سخت یاسوج کمک می کند قریب به هفت سالی در دست پیمانکاران است که به صورت لاک پشتی اجرای آن در جریان است.
 
این محل که قرار بود قبل از هر چیز یکی از نقاط حادثه خیز محور سی سخت به یاسوج را اصلاح و حذف کند طی چند سال گذشته خود به نقطه حادثه خیز تبدیل شده است.
 
پرتگاهی و شیب زیاد این نقطه و عرض بسیار کم آن در مقایسه با سایر نقاط این محور، کاهش وسعت دید رانندگان به واسطه نیمه کاره ماندن پروژه و شرایط کارگاهی این نقطه خطرناک همگی دست در دست هم داده اند تا این نقطه به یکی از دلهره آورترین نقاط جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج تبدیل شود.
 
 
سی سخت/سردار کشته
 
در کنار بهره برداری بخشی از این پروژه که به سی سخت منتهی می شود بخش حادثه آفرین سردار کشته که در شرایط کارگاهی و شیب تندی قرار دارد در بارندگیها بیش از پیش خطر آفرین و لغزنده می شود.
 
 
این مکان در شرایطی است که بخشی از آن سالهای سال نیمه کاره رها شده و فاقد هر گونه گاردریل و یا حفاظی دیگرکه از سقوط رانندگان و مسافران به محوطه کارگاهی جلوگیری کند است.
اتفاقی که سال گذشته برای یک بار رخ داد و سرنشینان خودروی پیکان جان سالم به در بردند. به نظر می رسد مسوول مربوط به این موضوع که بدون شک شبانه روز بارها از این نقطه عبور می کند یا در انتظار حوادثی بدتر از حوادث پیش از این است یا در انتظار معجزه!
 
در سالهای اخیر نیز جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان و در حوالی دهستان دشتروم که نیمه کاره رها شده بود باعث کشته شدن شماتر زیادی از مسافران و شهروندان شد که با تلاش رسانه ها و اطلاع رسانی در این زمینه سرانجام تکمیل و به بهره برداری رسید.
 
,
 
جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج که به علت عبور از مناطق کوهستانی هزینه های سنگینی بر گرده دولت و اعتبارات استانی وارد می کرد در سالیان اخیر به علت هزینه بر بودن تکمیل این پروژه و پیشرفت فیزیکی کم آن به خوبی مورد توجه دولت مردان قرار نگرفت. هر چند به گفته معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد 15 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان به این پروژه اختصاص یافته ولی همچنان شاهد کندی فعالیت پیمانکاران این پروژه هستیم.
 
سی سخت/سردار کشته
 
یکی از نقاط حادثه خیز محور یاسوج به سی سخت اصلاح پیچ خطرناکی بود که به واسطه کشته شدن چند تن از شهروندان،تصادف چند دستگاه خودرو و یا سقوط به دره پایین دست به پیچ سردار کشته شهرت یافته است.
 
 
اصلاح این نقطه که در نهایت به تکمیل پروژه چهارخطه سی سخت یاسوج کمک می کند قریب به هفت سالی در دست پیمانکاران است که به صورت لاک پشتی اجرای آن در جریان است.
 
این محل که قرار بود قبل از هر چیز یکی از نقاط حادثه خیز محور سی سخت به یاسوج را اصلاح و حذف کند طی چند سال گذشته خود به نقطه حادثه خیز تبدیل شده است.
 
پرتگاهی و شیب زیاد این نقطه و عرض بسیار کم آن در مقایسه با سایر نقاط این محور، کاهش وسعت دید رانندگان به واسطه نیمه کاره ماندن پروژه و شرایط کارگاهی این نقطه خطرناک همگی دست در دست هم داده اند تا این نقطه به یکی از دلهره آورترین نقاط جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج تبدیل شود.
 
 
سی سخت/سردار کشته
 
در کنار بهره برداری بخشی از این پروژه که به سی سخت منتهی می شود بخش حادثه آفرین سردار کشته که در شرایط کارگاهی و شیب تندی قرار دارد در بارندگیها بیش از پیش خطر آفرین و لغزنده می شود.
 
 
این مکان در شرایطی است که بخشی از آن سالهای سال نیمه کاره رها شده و فاقد هر گونه گاردریل و یا حفاظی دیگرکه از سقوط رانندگان و مسافران به محوطه کارگاهی جلوگیری کند است.
اتفاقی که سال گذشته برای یک بار رخ داد و سرنشینان خودروی پیکان جان سالم به در بردند. به نظر می رسد مسوول مربوط به این موضوع که بدون شک شبانه روز بارها از این نقطه عبور می کند یا در انتظار حوادثی بدتر از حوادث پیش از این است یا در انتظار معجزه!
 
در سالهای اخیر نیز جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان و در حوالی دهستان دشتروم که نیمه کاره رها شده بود باعث کشته شدن شماتر زیادی از مسافران و شهروندان شد که با تلاش رسانه ها و اطلاع رسانی در این زمینه سرانجام تکمیل و به بهره برداری رسید.
 
,
 
جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج که به علت عبور از مناطق کوهستانی هزینه های سنگینی بر گرده دولت و اعتبارات استانی وارد می کرد در سالیان اخیر به علت هزینه بر بودن تکمیل این پروژه و پیشرفت فیزیکی کم آن به خوبی مورد توجه دولت مردان قرار نگرفت. هر چند به گفته معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد 15 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان به این پروژه اختصاص یافته ولی همچنان شاهد کندی فعالیت پیمانکاران این پروژه هستیم.
 
سی سخت/سردار کشته
 
یکی از نقاط حادثه خیز محور یاسوج به سی سخت اصلاح پیچ خطرناکی بود که به واسطه کشته شدن چند تن از شهروندان،تصادف چند دستگاه خودرو و یا سقوط به دره پایین دست به پیچ سردار کشته شهرت یافته است.
 
 
اصلاح این نقطه که در نهایت به تکمیل پروژه چهارخطه سی سخت یاسوج کمک می کند قریب به هفت سالی در دست پیمانکاران است که به صورت لاک پشتی اجرای آن در جریان است.
 
این محل که قرار بود قبل از هر چیز یکی از نقاط حادثه خیز محور سی سخت به یاسوج را اصلاح و حذف کند طی چند سال گذشته خود به نقطه حادثه خیز تبدیل شده است.
 
پرتگاهی و شیب زیاد این نقطه و عرض بسیار کم آن در مقایسه با سایر نقاط این محور، کاهش وسعت دید رانندگان به واسطه نیمه کاره ماندن پروژه و شرایط کارگاهی این نقطه خطرناک همگی دست در دست هم داده اند تا این نقطه به یکی از دلهره آورترین نقاط جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج تبدیل شود.
 
 
سی سخت/سردار کشته
 
در کنار بهره برداری بخشی از این پروژه که به سی سخت منتهی می شود بخش حادثه آفرین سردار کشته که در شرایط کارگاهی و شیب تندی قرار دارد در بارندگیها بیش از پیش خطر آفرین و لغزنده می شود.
 
 
این مکان در شرایطی است که بخشی از آن سالهای سال نیمه کاره رها شده و فاقد هر گونه گاردریل و یا حفاظی دیگرکه از سقوط رانندگان و مسافران به محوطه کارگاهی جلوگیری کند است.
اتفاقی که سال گذشته برای یک بار رخ داد و سرنشینان خودروی پیکان جان سالم به در بردند. به نظر می رسد مسوول مربوط به این موضوع که بدون شک شبانه روز بارها از این نقطه عبور می کند یا در انتظار حوادثی بدتر از حوادث پیش از این است یا در انتظار معجزه!
 
در سالهای اخیر نیز جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان و در حوالی دهستان دشتروم که نیمه کاره رها شده بود باعث کشته شدن شماتر زیادی از مسافران و شهروندان شد که با تلاش رسانه ها و اطلاع رسانی در این زمینه سرانجام تکمیل و به بهره برداری رسید.
 
,
 
جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج که به علت عبور از مناطق کوهستانی هزینه های سنگینی بر گرده دولت و اعتبارات استانی وارد می کرد در سالیان اخیر به علت هزینه بر بودن تکمیل این پروژه و پیشرفت فیزیکی کم آن به خوبی مورد توجه دولت مردان قرار نگرفت. هر چند به گفته معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد 15 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان به این پروژه اختصاص یافته ولی همچنان شاهد کندی فعالیت پیمانکاران این پروژه هستیم.
 
سی سخت/سردار کشته
 
یکی از نقاط حادثه خیز محور یاسوج به سی سخت اصلاح پیچ خطرناکی بود که به واسطه کشته شدن چند تن از شهروندان،تصادف چند دستگاه خودرو و یا سقوط به دره پایین دست به پیچ سردار کشته شهرت یافته است.
 
 
اصلاح این نقطه که در نهایت به تکمیل پروژه چهارخطه سی سخت یاسوج کمک می کند قریب به هفت سالی در دست پیمانکاران است که به صورت لاک پشتی اجرای آن در جریان است.
 
این محل که قرار بود قبل از هر چیز یکی از نقاط حادثه خیز محور سی سخت به یاسوج را اصلاح و حذف کند طی چند سال گذشته خود به نقطه حادثه خیز تبدیل شده است.
 
پرتگاهی و شیب زیاد این نقطه و عرض بسیار کم آن در مقایسه با سایر نقاط این محور، کاهش وسعت دید رانندگان به واسطه نیمه کاره ماندن پروژه و شرایط کارگاهی این نقطه خطرناک همگی دست در دست هم داده اند تا این نقطه به یکی از دلهره آورترین نقاط جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج تبدیل شود.
 
 
سی سخت/سردار کشته
 
در کنار بهره برداری بخشی از این پروژه که به سی سخت منتهی می شود بخش حادثه آفرین سردار کشته که در شرایط کارگاهی و شیب تندی قرار دارد در بارندگیها بیش از پیش خطر آفرین و لغزنده می شود.
 
 
این مکان در شرایطی است که بخشی از آن سالهای سال نیمه کاره رها شده و فاقد هر گونه گاردریل و یا حفاظی دیگرکه از سقوط رانندگان و مسافران به محوطه کارگاهی جلوگیری کند است.
اتفاقی که سال گذشته برای یک بار رخ داد و سرنشینان خودروی پیکان جان سالم به در بردند. به نظر می رسد مسوول مربوط به این موضوع که بدون شک شبانه روز بارها از این نقطه عبور می کند یا در انتظار حوادثی بدتر از حوادث پیش از این است یا در انتظار معجزه!
 
در سالهای اخیر نیز جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان و در حوالی دهستان دشتروم که نیمه کاره رها شده بود باعث کشته شدن شماتر زیادی از مسافران و شهروندان شد که با تلاش رسانه ها و اطلاع رسانی در این زمینه سرانجام تکمیل و به بهره برداری رسید.
 
,
 
,
جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج که به علت عبور از مناطق کوهستانی هزینه های سنگینی بر گرده دولت و اعتبارات استانی وارد می کرد در سالیان اخیر به علت هزینه بر بودن تکمیل این پروژه و پیشرفت فیزیکی کم آن به خوبی مورد توجه دولت مردان قرار نگرفت. هر چند به گفته معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد 15 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان به این پروژه اختصاص یافته ولی همچنان شاهد کندی فعالیت پیمانکاران این پروژه هستیم.
,
 
,
سی سخت/سردار کشته
, سی سخت/سردار کشته,
 
,
یکی از نقاط حادثه خیز محور یاسوج به سی سخت اصلاح پیچ خطرناکی بود که به واسطه کشته شدن چند تن از شهروندان،تصادف چند دستگاه خودرو و یا سقوط به دره پایین دست به پیچ سردار کشته شهرت یافته است.
,
 
,
 
,
اصلاح این نقطه که در نهایت به تکمیل پروژه چهارخطه سی سخت یاسوج کمک می کند قریب به هفت سالی در دست پیمانکاران است که به صورت لاک پشتی اجرای آن در جریان است.
,
 
,
این محل که قرار بود قبل از هر چیز یکی از نقاط حادثه خیز محور سی سخت به یاسوج را اصلاح و حذف کند طی چند سال گذشته خود به نقطه حادثه خیز تبدیل شده است.
,
 
,
پرتگاهی و شیب زیاد این نقطه و عرض بسیار کم آن در مقایسه با سایر نقاط این محور، کاهش وسعت دید رانندگان به واسطه نیمه کاره ماندن پروژه و شرایط کارگاهی این نقطه خطرناک همگی دست در دست هم داده اند تا این نقطه به یکی از دلهره آورترین نقاط جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج تبدیل شود.
,
 
,
 
,
سی سخت/سردار کشته
, سی سخت/سردار کشته,
 
,
در کنار بهره برداری بخشی از این پروژه که به سی سخت منتهی می شود بخش حادثه آفرین سردار کشته که در شرایط کارگاهی و شیب تندی قرار دارد در بارندگیها بیش از پیش خطر آفرین و لغزنده می شود.
,
 
,
 
,
این مکان در شرایطی است که بخشی از آن سالهای سال نیمه کاره رها شده و فاقد هر گونه گاردریل و یا حفاظی دیگرکه از سقوط رانندگان و مسافران به محوطه کارگاهی جلوگیری کند است.
,
اتفاقی که سال گذشته برای یک بار رخ داد و سرنشینان خودروی پیکان جان سالم به در بردند. به نظر می رسد مسوول مربوط به این موضوع که بدون شک شبانه روز بارها از این نقطه عبور می کند یا در انتظار حوادثی بدتر از حوادث پیش از این است یا در انتظار معجزه!
,
 
,
در سالهای اخیر نیز جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان و در حوالی دهستان دشتروم که نیمه کاره رها شده بود باعث کشته شدن شماتر زیادی از مسافران و شهروندان شد که با تلاش رسانه ها و اطلاع رسانی در این زمینه سرانجام تکمیل و به بهره برداری رسید.
,
 
,
تصاویر تکمیلی: 
 
,
تصاویر تکمیلی: 
 
,
تصاویر تکمیلی: 
,
 
,
, ,
, ,
, ,
 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه