اخبار داغ

هشدارهای سردار افشار درباره جنگ نرم دشمن

هشدارهای سردار افشار درباره جنگ نرم دشمن
مشاور‌عالی‌فرمانده‌ کل سپاه پاسداران گفت: اگر احساس شود جنگ‌نرم تبدیل به بحران شده برای مقابله با آن بسیج ملی تشکیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیرضا افشار در مسجدامام‌ جعفر صادق(ع) دوگاهه این شهرستان با بیان‌ اینکه اگر احساس شود جنگ‌ نرم‌ تبدیل به بحران شده بسیج‌ ملی تشکیل می‌شود، اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند شرایط بحرانی در این زمینه برای ما ملموس نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه جنگ‌نرم صحنه یک جنگ‌ سنگین‌ و تمام عیار است،گفت: دشمن‌ می‌خواهد در جنگ‌نرم‌‌ اعتقادات،‌‌ ارزش‌های‌ نظام،‌ ولایت‌فقیه، دین‌ و عمق‌ معرفتی ما را تضعیف‌ کند و به دین‌زدایی و سست‌کردن‌ پایه‌های‌ اعتقادی ما بپردازد.
,
,

سردار افشار بیشترین فرمایشات مقام‌ معظم‌ رهبری در مقوله جنگ‌نرم را مربوط به اثبات جنگ‌نرم دانست و افزود: وظیفه حوزه‌های‌علمیه، آموزش و پرورش،‌ صدا و سیما و رسانه‌ها برای مقابله با جنگ‌نرم بسیار سنگین است.

وی با اشاره به شعار استقلال، آزادی، جمهوری‌اسلامی ابراز داشت: کشور ما با توجه به استقلالی که دارد در مقابل ابرقدرت‌ها می‌ایستد و برای منافع خود تصمیم می‌گیرد که این امر دستاورد بزرگی برای نظام و کشور است.
,
,
,
,

مشاور‌ عالی‌ فرمانده‌ کل سپاه با بیان اینکه مردم ما در مقابل دیکتاتوری‌ شاه، ایستادند و به آزادی رسیدند، گفت: آزادی ملت‌ ایران از نعمات انقلاب‌ اسلامی است و این آزادی در نوع خود کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر است.

وی جمهوری‌اسلامی را بزرگترین دستاورد برشمرد و تاکید کرد: این مردم‌سالاری‌ دینی که هم مردم و هم دین‌اسلام محور آن هستند و تمام تکالیف و تعالیمش برای حفظ مردم است و ایران‌ اسلامی آن را به منصه ظهور گذاشته‌ است.

سردار افشار اظهار داشت: از آنجا که جمهوری‌اسلامی نشان‌ داد نظامی است که می‌تواند انسان را به سعادت و جوامع را به تعالی واقعی برساند همه مردم و مسئولان باید به وظایف و تکالیف خود در آن عمل کنند.
,
,
,
,
,
,

مشاور‌ عالی‌ فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان‌کرد: ملت ایران باید هوشمندانه در عرصه جنگ‌نرم به جهاد با دشمن بپردازد.

وی پیروزی انقلاب‌ اسلامی را مرهون شهدا دانست و افزود: شهدا با شهادت‌ خود به درجه‌ای دست یافته‌اند که دسترسی آن برای هرکسی امکان‌پذیر نیست و خون‌ مطهرشان بیداری دل‌ها و پیروزی‌هایی را موجب شده است.

سردار افشار اظهارداشت: در جریان فتنه 88 خون‌ شهدای مظلوم‌ بسیجی در جنایت‌های‌ تهران باعث‌ شد که ملت یکپارچه به صحنه بیایند و حماسه 9 دی خلق شود.

مشاور‌ عالی‌ فرمانده‌ سپاه با بیان اینکه شهید مخزن‌موسوی در رودبار مانند شهیدبهشتی مظلوم بود، گفت:‌ فضائل، معنویت، تاثیرگذاری و هدایتی که در او وجود داشت بعد از شهادتش معلوم شد.
,
,
,
,
,
,
,
,

وی خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا باید هرچه قوی‌تر، اثربخش‌تر و با معارف‌ بیشتر برگزار شود تا هم به حفظ انقلاب‌ اسلامی منجر شده و هم آشنایی‌ نسل‌ آینده با شهادت را رقم بزند.
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه