اخبار داغ

فرماندار سیاهکل:

محور سیاهکل به دیلمان باز است/ قطعی برق درسیاهکل نداریم

محور سیاهکل به دیلمان باز است/ قطعی برق درسیاهکل نداریم
اسلامی با اعلام خبر رفع انسداد محور سیاهکل به دیلمان، گفت: از شامگاه سی ام بهمن ماه محور سیاهکل به دیلمان به دلیل بهمن گیر بودن محور و حفظ جان مردم مسدود اعلام شده بود که در ساعت 18 اول اسفندماه رفع انسداد آن اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل با اعلام خبر رفع انسداد محور سیاهکل به دیلمان، اظهار داشت: از شامگاه سی ام بهمن ماه محور سیاهکل به دیلمان به دلیل بهمن گیر بودن محور و حفظ جان مردم مسدود اعلام شده بود که در ساعت ۱۸۸ اول اسفندماه رفع انسداد آن اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته محور سیاهکل و دیلمان شاهد بهمن های زیادی بود، گفت: از تمامی نیروهای راهداری سیاهکل که با توجه به وجود خطر بهمن به صورت شبانه روزی در حال برف روبی در محورهای کوهستانی شهرستان هستند قدردانی می کنم.

,

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه بیشترین ارتفاع برف مربوط به محور سیاهکل به دیلمان با ۲۳۰ سانتی متر می باشد، افزود: در حال حاضر به دلیل وجود یخبندان و حفط ایمنی تردد خودروها؛ عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین از محور سیاهکل به دیلمان ممنوع بوده و تردد وسایل نقلیه سبک نیز با زنجیرچرخ امکان پذیر می باشد.

,

اسلامی با بیان اینکه قطعی برق درسیاهکل نداریم، تصریح کرد: در حال حاضر راه ارتباطی شش روستای سیاهکل قطع است که تا پایان امروز  با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی می شود.

, درسیاهکل,

وی با اشاره به دعوت از نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای و رضایی رئیس اداره ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان برای بازدید از محورهای کوهستانی دیلمان، گفت: در این بازدید که تا پاسی از شب گذشته به طول انجامید؛ قول خرید یک دستگاه گریدر کوماتسو برای راهداری سیاهکل از نازک کار گرفته شد.

,

 

,

فرماندار سیاهکل از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب، رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زمستانی لازم ترددی ایمن برای خود و دیگران را رقم بزنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه