اخبار داغ

در پی نشست صمیمی اعضای شورای شهر با استاندار کرمان؛

طرح مترو فرصت خوبی برای شورای چهارم بود که متاسفانه اجرایی نشد/اجرای زیرسطح میدان شهدا برای بورس نقره

طرح مترو  فرصت خوبی برای شورای چهارم بود که متاسفانه اجرایی نشد/اجرای زیرسطح میدان شهدا برای بورس نقره
استاندار کرمان گفت : طرح مترو می توانست فرصت خوبی برای شورای چهارم باشد که متاسفانه اجرایی نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان ؛ علیرضا رزم حسینی امشب در نشست صمیمی اعضای شورای شهر و شهردار کرمان اظهار داشت: ما می خواهیم در زیر گذر میدان شهدا بورس نقره داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان ,

وی گفت: کرمان در گذشته مرکز تولید نقره بوده است و بعد از صادرات فرش، پسته و خرما، نقره صادر می کرده است و متاسفانه به مرور زمان تولید این صنعت کم رنگ شده  است.

,

استاندار کرمان در رابطه با شورا افزود: شوراها در نظام اسلامی شکل گرفت که جهت پیشرفت را بوجود بیاورد و کارآبادانی سرعت بخشد.

,

رزم حسینی با بیان اینکه اهمیت شورا بر همه روشن است ، اذعان داشت: آبادانی شهر کرمان به ویژه مرکز استان یکی از وظایف خود می دانیم و مردم باید در یک دوره 6 ساله ساخت و اتمام این پروژه ها را تحمل نمایند، ما می خواهیم این شهر را همانند اصفهان، تبریز و شیراز بسازیم.

,

وی بیان کرد: همه می دانیم که شهر کرمان از یک عقب افتادگی برخوردار است و همه می دانند سطح اختلافات فاحش است زیرا کرمان را یک روستای بزرگ می دانند.

,

رزم حسینی ادامه داد: در بارندگی های اخیر متوجه شدید که چه به سر برخی از شهرستانها و شهرها آمد ، این شهر زیبنده مردم نجیب کرمان نیست.

,

وی ابراز داشت: پروژه های جدیدی که شروع شده مصوب خود شما مردم است و خود شما خواستید و متاسفانه کسانی هستند که نمی خواهند بپذیرند چنین تکنولوژی در کرمان باشد.

,

رزم حسینی بیان کرد: شما کجا می توانید چنین تکنولوژی داشته باشید غیر از خاتم این ها همه مزیت های کار است و باید به مردم گفته شود ، این کار خیلی بزرگ است.

,

استاندار کرمان در رابطه با قرارگاه خاتم اذعان داشت: خاتم یک نهاد انقلابی است و بخش زیادی از پروژه های عمرانی کشور در اختیار اوست.

,

وی با تاکید بر اینکه  زشت است که بخواهیم در رابطه با این قرارگاه کم لطفی کنیم ، عنوان کرد: هم اکنون اتفاقات مهمی در کرمان رخ داده است ، همچنین رودبار جنوب را نیز به خاتم سپرده ایم  و ما رودبار را نمونه کشوری می سازیم.

,

رزم حسینی خطاب به اعضای شورای شهر با بیان اینکه تکلیف خودتان را روشن کنید، افزود:  ما باید به سمت یک شهر زیبا که مهاجر پذیر از استان های دیگر باشد نه روستاهای اطراف ، برویم.

,

والاترین مقام دولتی در استان در بحث صمیمیت و همدلی اذعان داشت: راز موفقیت هر کشوری وحدت و همدلی استانی است ، ما از حق مردم نمی گذریم ، ما به دنبال سبک جدیدی در کشور در استان کرمان هستیم.

,

وی گفت: نهادهای اقتصاد مقاومتی استان می تواند کشور را نجات دهد و ما جوانه های آن را قبلا کاشته ایم و می خواهیم استان کرمان الگویی برای دیگر استان های کشور باشد.

,

رزم حسینی با اشاره به اینکه ما در قرن 21 زندگی می کنیم ،  افزود: ما باید به دنبال سبکی متفاوت از گذشته باشیم با 18  مؤسسه که در حال حاضر برای توسعه استان تلاش می کنند.

,

وی تصریح کرد: ما نباید مسائل و خودخواهی شخصی را روی پروژه ها بیاوریم و باعث عقب افتادگی کرمان شویم، اگر در شورای قبلی مصوب کردند که خانه شهر باید جابجا شود باید احترام بگذارید.

,

رزم حسینی با تاکید بر اینکه از نظر خواهی مردم در این رابطه استفاده نمایید، اذعان داشت: نباید شما مدیران تحت تاثیر برخی از خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی قرار بگیرید.

,

استاندار کرمان خطاب به اعضای شورا، اظهار کرد: ما نخبه گان را برای تمامی حوزه ها گرد هم جمع کردیم و همیشه گفته ایم که دولت در خدمت توسعه است، طبق منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: دولت باید خدمتگزار مردم باشد.

,

وی همچنین به طرح مترو اشاره کرد و گفت: این طرح می توانست یک فرصت خوب برای شورای چهارم باشد که متاسفانه اجرایی نشد.

,

رزم حسینی بیان داشت: مترو بعضا 20 سال به تناوب طول می کشد، نگذارید آیندگان از این صنعت سبز محروم شوند.

,

وی عنوان کرد: تا آخرین لحظه ای که عضو شورا هستید پروژه ها را شروع کنید که اینها همه کارنامه شما هستند .

,

رزم حسینی با بیان اینکه امروز استان کرمان گل سرسبد دیگر استانهاست ، اذعان داشت: خداوند به این استان عنایت کرده است و پروژه روی پروژه وسرمایه گذار روی سرمایه گذار به استان می آید و این کار میمونی است.

,

وی به اعضای شورا پیشنهاد کرد تا آخرین لحظه پروژه ها را اجرایی کنند و همچنین به آنان گفت: دولت حدود 400 هزار میلیارد تومان بدهکار است آیا کار خود را تعطیل کرده ؟ و یا قرار گاه خاتم 50 هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد ولی کار را ناتمام نگذاشته است.

,

رزم حسینی ادامه داد: هر کسی که کار کند مردم به کارنامه او نگاه می کنند ، متاسفانه برخی برای اینکه رأی بیاورند در شبکه های اجتماعی چالش برانگیزی می کنند که این کار درستی نیست و ما باید با مردم صادقانه حرف بزنیم.

,

وی افزود: من از شما خواهش دارم چه هزینه ای که برای مردم می کنید و یا چه مسائلی را که رسانه ای می کنید و این وقتی را که صرف می کنید این مال مردم است و چه خوب است این مودت و وحدت را گرمتر کنیم و کار مردم را پیش ببریم.

,

رزم حسینی با تاکید بر اینکه پروژه های خاتم مطابق با زمانبندی پیش می رود ، اظهار کرد: نگویید این پروژه ها کند پیش می رود ممکن است هر کدام از آن ها به  یکسری مسائل و مشکلات برخورد کنند مثل لوله کشی آّب، گاز ، تلفن و ...

,

استاندار کرمان با بیان اینکه ما نقش حکومتی و نظارتی خود را اعمال می کنیم ، بیان داشت: گاهی اوقات برخی از مسائل باعث می شود که ما دخالت کنیم زیرا کار مردم عقب می افتد.

,

وی باز خطاب به اعضای شورا مبنی بر اینکه اگر مخالفید با جرأت بگویید و با مردم صادق باشید ، اذعان داشت: اگر چیزی تصویب می کنید با قدرت بگویید ، ما تیم استانداری علاقمند نیستیم چیزی به نام ما ثبت شود کار مردم را به عقب نیندازید من از مشرفی می خواهم که کار را پیش ببرد.

,

رزم حسینی ادامه داد: ما به دنبال دوستی ، محبت و همزبانی برای یک امر مقدس تری هستیم و آن این است که برای آبادانی حرکت کنیم.

,

وی افزود: شرایط استان یک شرایط ویژه است و کافی است کمی گذشت داشته باشیم .

,

رزم حسینی عنوان کرد: کرمان اگر آباد نشود مکران بزرگ آباد نخواهد شد، سیستان و بلوچستان امنیت نخواهد یافت .

,

وی با بیان اینکه شورای شهر اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: مردم باید در دوره بعد اشخاص متخصص انتخاب کنند و بدانند بودجه شهرداری بیش از کل استان است و اگر می خواهند مدارس، دانشگاه ، اماکن و ادارات خوبی داشته باشند انتخاب خوبی انجام دهند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه