اخبار داغ

به دنبال حذف درس شهید فهمیده؛

غفلت مسئولین سناریو نفوذ غرب را کامل کرد/ ترویج بی بند و باری در کتاب اول دبستان!

غفلت مسئولین سناریو نفوذ غرب را کامل کرد/ ترویج بی بند و باری در کتاب اول دبستان!
متاسفانه در اثر غفلت متولیان فرهنگی در کتاب ریاضی کلاس اول دبستان طرح یار گمشده و رواج دوستی با جنس مخالف ترویج داده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ مهر ماه سال جاری بود که اخباری مبنی بر حذف درس پانزدهم کتاب پایه ششم ابتدایی با عنوان “رهبر کوچک” که داستان شهید حسین فهمیده را روایت می کرد منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

پیش از این یک رسانه مشهور “اسراییل هیوم” بعد از توافق هسته ای ایران با ۵+۱ در مطلبی به تشریح یک توافق خوب پرداخت و از حذف برخی دروس در کتب درسی دانش آموزان به عنوان مقدمه ای برای تغییر یاد کرد و این رسانه دقیقا به درس حذف شده شهید فهمیده اشاره کرده بود.

,

اسرائیل هیوم نوشت: “برای دستیابی به توافقی سازنده با ایرانی ها باید ابتدا استراتژی ها، تاکتیک ها و حتی متن کتاب های درسی آن ها با آموزه های “شهادت طلبی” به صورت کلی تغییر یابد.  توافق با آیت الله ها بدون چنین تغییراتی، می تواند شروع شمارش معکوس برای اولین جنگ هسته ای باشد.

,

, ,

پس از برجام متن کتب درسی ایرانیان که به دانش آموزان، شهادت طلبی را آموزش می دهد، تغییری نکرده است و هنوز در کتب آنها درسی به نام “رهبر کوچک” [داستان شهادت حسین فهمیده] وجود دارد و این یادداشت روزنامه اسراییل هیوم را “یورام اتینگر” نوشته است.

,

به دنبال حذف این درس و غفلت متولیان فرهنگی از روحیه شهادت طلبی نوجوانان که همواره عامل ترس دشمن بوده است با اعتراض گسترده دغدغه مندان، جامعه روحانیت و خانواده شهدا درس رهبر کوچک مجددا به کتب درسی بازگشت.

,

و اما حجت الاسلام روحی یزدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز درباره حذف درس رهبر کوچک به خبرنگار ما گفت: هشیاری برخی مسئولین و مردم و حضور در صحنه آنها مانع از انحراف خواهد شد و در واقع حذف درس هایی همچون رهبر کوچک از مصادیق بارز نفوذ است، مسئله ای که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند چرا که این مهم یکی از مصادیق بارز تصمیم سازی خواهد بود.

,

همچنین کارشناس مسائل سیاسی به خبرنگار ما گفت: حذف درس شهید فهمیده جای تامل داشته و کاملا واضح است که استکبار و عوامل پیاده نظامش درصدد از بین بردن بیداری ملت ها با نبود جوانان انقلابی بوده و متاسفانه این همان نفوذی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشت.

,

علی قربانی با بیان اینکه بیشترین کاربرد نفوذ در حوزه آموزش و پرورش اتفاق افتاده است افزود: استکبار و عوامل آن به دنبال از بین بردن فرهنگ مردم هستند و گرفتن فرهنگ مقاومت از مردم موجب رواج فرهنگ تسلیم خواهد شد و به نظر می رسد برخی نمی خواهند فهمیده ها فرهنگ شوند چرا که آنها نماد مقاومت، بصیرت و آگاهی نوجوانان امروز هستند.

,

این روزها درحالیکه هنوز مسئله حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی و بازگشت آن از اذهان دوستداران فرهنگ شهادت طلبی پاک نشده است در اقدامی تامل برانگیز بی بند و باری در کتاب ریاضی اول دبستان دانش آموزان به چشم می خورد.

,

, ,

متاسفانه در اثر غفلت متولیان فرهنگی در کتاب ریاضی کلاس اول دبستان طرح پیدا کردن همیار و رواج دوستی با جنس مخالف ترویج داده می شود و این بلیه و آسیب های اجتماعی را باید مراقبت کرد و اصحاب رسانه باید توجه داشته باشند که آگاهی بخشی به جامعه مهمتر از تولید خبر است.

,

بدون شک مسائل این چنینی در کتب درسی می تواند زمینه ساز آسیب های اجتماعی در جامعه باشد چرا که به حداقل رسانیدن درک بسیاری از مفاهیم در کتب درسی دانش آموزان و قرار دادن مطالبی که متناسب با سن آنها نیست موجب بروز ناهنجاری ها و به دنبال آن رواج سبک زندگی غربی خواهد شد.

,

حال باید دید آیا متولیان فرهنگی این مسئله را همچون حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی بهانه ای برای تغییر عنوان می کنند یا خیر و باید توجه داشت که دشمن آرام آرام و موریانه وار به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در کشور خواهد بود و آموزش و پرورش دستمایه ای برای تکمیل پازل نفوذ است و مسلما غفلت مسئولین تبعات سنگین و البته جبران ناپذیری خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه