اخبار داغ

فرماندارقاین در واکنش به یادداشت وارده به نسیم قاین:

در بارندگی کاررا رها نکردیم/ شهرداری مقصر است/ مرخصی من با هماهنگی استاندار بوده است

در بارندگی کاررا رها نکردیم/ شهرداری مقصر است/ مرخصی من با هماهنگی استاندار بوده است
فرماندار قاین گفت:دربارندگی اخیر،اگردر سطح شهر دانشگاه آزاد دچار آبگرفتگی شده است مقصر ما نبوده ایم وشهرداری خوب عمل نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، فرماندارقاین در واکنش به یادداشت وارده به سایت نسیم قاین (بازهم غیبت در عرصه حضور/مسئولین اصلی مدیریت بحران شهرستان دربحران قاینات حضورنداشتند )طی تماس تلفنی با خبرنگار نسیم قاین اظهارداشت:نیروهای فرمانداری در طی بارندگی چندروز گذشته در شهرستان قاین بسیار خوب عمل کرده اند واگردر سطح شهر دانشگاه آزاد دچار آبگرفتگی شده است مقصر ما نبوده ایم وشهرداری خوب عمل نکرده است چرا که ما چندین بار در شورای ترافیک به شهردار تذکرداده بودیم که پل روبه روی دانشگاه آزاد وآبراه ورودی تا شهرک فرمانداری را بهسازی کنندوحال فرماندارکه نباید کارعمرانی شهرداری را هم انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن, مسئولین اصلی مدیریت بحران شهرستان دربحران قاینات حضورنداشتند,

وی افزود:این بی انصافی است که همه مسائل به پای من نوشته شوددرحالی که چندین بار به شهردار تذکر داده شده است واعتبار هم برای این موارد به شهرداری داده شده است که نسبت به حل مشکل محله های شهید چدانی وپل روبه روی دانشگاه اقدام کنند ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته است وشهردارباید پیش بینی این بارندگی هاروا هم میکرد.

,

کهن ترابی درادامه گفت: علی رغم بارندگی که حدود 60میلیمتدرشهرستان  بوده است ما خوشبختانه تلفات جانی نداشته ایم.

,

وی افزود:بخشداران ما3روز است که در روستاهاحضور داشته اند وفرماندار اگرهم در شهرستان باشد که خود شخصا نمی تواند در تمام نقاط شهر حضور پیدا کندوکلیه امورات را نیزشخصا تلفنی پیگیری کرده ام.

,

فرماندارقاین بابیان این که اگر در شهرستان حضور هم نداشته ام معاون عمرانی وسیاسی  ما به جد پای کار بوده اند گفت: مرخصی من هم با هماهنگی با استاندار بوده است وما هم کاررا رها نکرده ایم وکار به خوبی پیش رفته است وبا وجود این که بیشترین بارندگی را درسطح استان داشته ایم اما کمترین خسارت در شهرستان مابوده است.

,

وی افزود:این یادداشت کار کلیه نیروهای فرمانداری را زیرسوال برده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه