اخبار داغ

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه:

دوره آموزشی تخصصی مسئولین تشکل های دینی شهرستان بندرلنگه برگزار شد

دوره آموزشی تخصصی مسئولین تشکل های دینی شهرستان بندرلنگه برگزار شد
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه از برگزاری دوره آموزشی تخصصی مسئولین تشکل های دینی شهرستان در دفتر امام جمعه بندرلنگه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مــــرواریــــد نـــیـــوز، دوره آموزشی مسئولین تشکل ها و هیات های مذهبی شهرستان بندرلنگه با حضور جمع کثیری از مسئولین هیات ها و سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه و با سخنرانی امام جمعه محترم حضرت آیت الله سید محمد جواد رکنی در دفتر امام جمعه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مــــرواریــــد نـــیـــوز,

 

,

 آیت الله رکنی امام جمعه محترم شهرستان بندرلنگه  با بیان این مطلب که علاقه و شوق به کار و برخورد مناسب و مهربانانه با مردم از عوامل موفقیت است افزود:‌ درست است که مردم برای رضای خداوند و احترام برای ائمه اطهار می آیند اما برخورد مناسب و صمیمی با مردم و خیر مقدم به کسانی که در مجالس شرکت می کنند حائز اهمیت است.

,

 

,

وی ضمن تاکید بر این مطلب که هیات های مذهبی در تعامل و ارتباط با یکدیگر باشند و برای رضای خداوند فعالیت کنند خاطر نشان کرد: رقابت در هر فعالیتی باعث موفقیت و سعادت می شود اما اگر رقابت جنبه منفی و خودنمایی پیدا کند نتیجه کار برای رضای خداوند نیست و همین عوامل باعث می شود مردم از حسینیه استقبال و در مراسمات مختلف شرکت نکنند.

,

 

,

رکنی در پایان گفت: شهرستان بندر لنگه نمونه اتصال ،یکپارچگی و دوستی بین برادران اهل تشیع و تسنن است و به برکت وحدت برنامه ای مذهبی و فرهنگی پیش می رود ،انشالله که خداوند به همه ما توفیق خدمتگزاری به اهل بیت بدهد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه