اخبار داغ

بذرپاش در اراک:

«حس بی عدالتی» و «القای ما نمی توانیم» تهدیدی برای کشور/نتیجه ی عملکرد اقتصادی جریان منفعت طلب فساد و ناکارآمدی است

«حس بی عدالتی» و «القای ما نمی توانیم» تهدیدی برای کشور/نتیجه ی عملکرد اقتصادی جریان منفعت طلب فساد و ناکارآمدی است
عضو هیئت رئیسه مجلس نهم گفت: امروز اقتصاد ما رنگ و بویی از انقلاب ندارد و جناح منفعت گرا با روحیه قاجاری سالهاست در اقتصاد ما رسوخ کرده اند و از عملکرد این جریان چیزی جز ناکارآمدی و فساد بیرون نمی زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ مهرداد بذرپاش معاون رئیس جمهور سابق در جمع نمازگزاران اراکی در مسجد امام مهدی (عج) بی عدالتی و القای تفکر ما نمی توانیم را از اساسی ترین تهدیدات انقلاب برشمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا,

بذرپاش در ابتدا با اشاره به تاریخ ساز بودن تفکر امام خمینی (ره) گفت: امام مسیری را پایه گذاری کرد که هزاران نفر از جوانان حاضرشدند در این خط حرکت کنند و حتی از جان و مال خود هم دریغ نکنند و ملت نیز با اتکا به نفس امام خمینی (ره) کار طاغوت را یک سره کردند.

,

برخی امام دیگری در راستای منافع خود ترسیم کرده اند

, برخی امام دیگری در راستای منافع خود ترسیم کرده اند, برخی امام دیگری در راستای منافع خود ترسیم کرده اند,

وی در بیان تحریف خط حقیقی امام توسط برخی جریان های منفعت طلب گفت: امروز برخی افراد حتی جرات نمی کنند یک خط از صحیفه ی امام خمینی(ره) را بخوانند چرا که این افراد یک امام دیگری را برای خود و نسل جدید ترسیم می کنند که در راستای منافع خود باشد.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس نهم  در بیان اینکه چه میزان از اهداف انقلاب اسلامی ما محقق شده است و چه میزان از این اهداف روی زمین مانده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران سطح و توان ملت ایران را بالا آورده است و یک زمانی در تاریخ ایران کشورهای حاشیه ی خلیج فارس برای ما قلدری می کردند اما همین ایران به جایگاهی رسید که با عملیات فتح المبین در مواجهه با قدرت های جهانی خرمشهر را پس گرفت و امروز در عرصه ی صف آرایی های منطقه حرف اول و آخر را ایران می زند.

,

بذرپاش افزود: امروز سطح دشمنان ما بالا رفته است و این نشان می دهد که ما بزرگ شده ایم که دشمنان بزرگ داریم. امام خمینی (ره) سطح درگیری و مواجه ی خود را با چند کشور منطقه ای قرار ندادند بلکه امام خمینی(ره) مستقیم با قدرتهای اول جهانی وارد مبارزه شد.

,

اقتصاد کشور انقلابی نیست

, اقتصاد کشور انقلابی نیست, اقتصاد کشور انقلابی نیست,

وی با اشاره به اینکه انقلاب روحیه ی عزت و قدرت را در ملت ایران دمید، گفت: هر کجا روح انقلاب به مسائل دمیده نشده است ما به مشکل خورده ایم و امروز اقتصاد ما رنگ و بویی از انقلاب ندارد و جناح منفعت گرا با روحیه قاجاری سالهاست در اقتصاد ما رسوخ کرده اند و از عملکرد این جریان چیزی جز ناکارآمدی و فساد بیرون نمی زند. اقتصاد کشور ما انقلابی نشده است که اگر شده بود این وضعیت اقتصاد کشور ما نبود.

,

برخی تصور می کنند وام ازدواج دور ریختن پول است/معوقات بانکی بیداد می کند

, برخی تصور می کنند وام ازدواج دور ریختن پول است/معوقات بانکی بیداد می کند, برخی تصور می کنند وام ازدواج دور ریختن پول است/معوقات بانکی بیداد می کند,

عضو هیئت رئیسه مجلس نهم گفت : ما در کشور کار کارشناسی شده تری از ازدواج برای آرامش و سلامت جامعه سراغ نداریم و این مسئله را دین و عقل اثبات کرده است اما مسئولین ما اعتقاد دارند که وقتی به جوانان وام ازدواج می دهند انگار پول را دور می ریزند بعد آن طرف قضیه میزان معوقات بانکی بیداد می کند.

,

بذرپاش با بیان اینکه به ازای هر یک میلیارد دلار کالای قاچاقی که وارد کشور می شود ۵۰هزار فرصت شغلی درحال از بین رفتن است، اظهار کرد: مسئولان امر چون بویی از تفکر انقلابی نبرده اند هیچ اقدام مناسبی را برای برخورد و جلوگیری از این مشکل بزرگ صورت نمی دهند و هر تلاشی هم که برای حل این مشکل صورت می گیرد را ناکارآمد عنوان می کنند.

,

«حس بی عدالتی» و «القای ما نمی توانیم» تهدیدی برای کشور

, «حس بی عدالتی» و «القای ما نمی توانیم» تهدیدی برای کشور, «حس بی عدالتی» و «القای ما نمی توانیم» تهدیدی برای کشور,

وی در ادامه افزود: امروز آمریکا تهدید کشور ما نیست، برخی آدرس غلط به مردم می دهند که ما سایه ی جنگ را از سر مردم برداشتیم اما دو عاملی که می تواند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند حس بی عدالتی و القای ما نمی توانیم در سطح جامعه است.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس نهم با بیان اینکه پروژه ی نفوذ همین کسانی هستند که دارند رفتار و تصیمیم «ما نمی توانیم» را در سطح جامعه پرورش می دهند، گفت: یکی از ظرفیت های عظیم کشور ما صنعت هسته ای بود اما برخی یک دوگانه در کشور ما به اسم اقتصاد-هسته ای ایجاد کردند و برجام به ملت ایران تحمیل شد و امروز مردم ما فهمیدند که اقتصاد ما ربطی به هسته ای نداشت و گیرهای اقتصاد کشور ما در جای دیگر است و گذر زمان موضوعات دیگری را نیز برای مردم ما روشن خواهد ساخت.

,

بذرپاش افزود: دشمن یک تعداد از دانشمندان هسته ای ما را ترور کرد تا ضمن آنکه این سرمایه های علمی را از کشور بگیرد، در بین دانشمندان کشور رعب و وحشت ایجاد کند اما موفق نشدند و جوانان این کشور برای ورود به صنعت هسته ای راغب تر شدند به طوری که ورودی های رشته های هسته ای به دانشگاه ها افزایش یافت.

,

وی با بیان اینکه اگرچه ترورها و تهدید های دشمن نتوانست جوانان ایرانی را از حرکت به سمت هسته ای نا امید کند، خاطر نشان کرد: از آن طرف برجام کاری کرد که تمایل جوانان برای ورود به رشته های هسته ای به یک هفتم کاهش پیدا کرده است و این یعنی کشور از کارشناسان این رشته در دهه های آینده تهی خواهد شد و این امر اثبات می کند که دشمنان و نفوذی ها القای ما نمی توانیم را به صورت نرم در جامعه تئوریزه می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه