اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

تورم، گرانی و معضلات اجتماعی دامنگیر مردم شده است

تورم، گرانی و معضلات اجتماعی دامنگیر مردم شده است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی و تورم و گرانی دامنگیر مردم شده است و باید دولت نسبت به رفع آن اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: وجود مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور حاصل فعالیت یک یا دو دولت نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه نمی توان گفت تمامی مشکلات اقتصادی در کشور مربوط به این دولت است و باید پاسخگو باشد، افزود: دولت های گذشته نیز در ایجاد این مشکلات نقش داشته اند.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ها باید پاسخگوی فعالیت های خود و رفع مشکلات در کشور باشند، افزود: دولت ها حداقل در مشکلاتی که در دوره خودشان ایجاد کرده اند، نسبت به رفع آن تلاش کنند.

,

بیگدلی با اشاره به اینکه چندین سال است که مشکلات اقتصادی دامنگیر اکثر کشورها شده است، خاطرنشان کرد: در کشور ایران نیز تورم، گرانی و معضلات اجتماعی وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه بروز برخی اشتباهات در گذشته امروز نتایج و عواقب خود را نشان می دهد، بیان داشت: با وجود منابع زمینی و زیر زمینی بی شمار در کشور، هنوز مشکلات اقتصادی پا برجاست.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ولنگاری ها،بی برنامه گی ها و تصمیم گیری هی آنی و لحظه ای در گذشته مشکلات عدیده ای را برای کشور ایجاد کرده است.

,

بیگدلی با اشاره به اینکه نمی گویم که این دولت معصوم است و اشتباهی نکرده است، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم با توجه به داشته های خود عمل کرده است.

,

وی با بیان اینکه البته در حق مردم نیز کوتاهی هایی از سوی دولت انجام شده است، یادآور شد:  حق و مردم این نیست که اینهمه مسائل و معظلات اجتماعی داشته باشند.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت وحدت و انسجام ملی برای رفع مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت:عقاید و تفکرات سیاسی جای خود را دارد اما باید با پیروی منویات مقام معظم رهبری گره گشای مشکلات مردم باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه