اخبار داغ

شهرستان بهمئی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد

شهرستان بهمئی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد
شهرستان بهمئی در نیمه دوم اسفندماه امسال ، میزبان ۲ هزار و ۲۸ دانش آموز برگزیده قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی و دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با اعضای کمیته روابط عمومی و تبلیغات این مسابقات، خبرنگاران و اصحاب رسانه  و مدیران سایتهای خبری گفت : در این مسابقات دانش آموزان برگزیده قرآنی ۱۳ شهرستان و منطقه استان در بخش پسران در ۱۴رشته و در بخش دختران در 12  به رقابت می پردازند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آوای ماغر،, آوای ماغر,

 

,

مسیح دموری نژاد افزود : مسابقات در ۴ سطح آموزشگاهی، شهرستانی و منطقه‌ای ، استانی و کشوری برگزار و از هر شهرستان ۷۲ دانش آموز دختر و ۸۴ دانش آموز پسر و در مجموع  ۱۵۶ دانش آموز به مرحله استانی راه می یابند .

,

 

,

وی گفت: بیش از  ۲۰۰ عامل اجرایی در قالب کمیته های مختلف مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده دارند و مسابقات به مدت یک هفته برگزار می شود.

,

 

,

دموری نژاد با بیان اینکه در این مسابقات ۴۶۸ دانش آموز در مرحله استانی برگزیده و تجلیل می‌شوند، افزود : دانش آموزان منتخب این دوره از مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، اذان، مداحی ، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و احکام و انشاء نماز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد .

, .,

 

,

وی یادآور شد :  از رسانه های خبری ، سایتها و خبرنگاران صدا و سیما انتظار داریم برای انعکاس این رویداد مهم و روند برگزاری آن تلاش خود را انجام دهند . 

,

 

,

نورمحمد بزمه، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ، مراسم استقبال و حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان ، مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات و معرفی برگزیدگان و برنامه های فرهنگی از جمله بازدید از اماکن مذهبی و تفریحی  را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده این دوره از مسابقات عنوان کرد .

,

 

,

گفتنی است در این مرحله 2028 دانش آموز در قالب رشته های قرائت قرآن ، ترتیل ، حفظ تحقیق و تفسیر ، اذان ، انشاء نماز ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه ، احکام و مداحی به مدت 7 روز با هم رقابت می کنند .

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه