اخبار داغ

امام جمعه شهرستان جیرفت:

آشتی ملی را گروه خطرناک تر از منافقین مطرح کردند/ ذهن مردم از گرانی، بیکاری، ریزگردها و سیل منحرف نمی شود

آشتی ملی را گروه خطرناک تر از منافقین مطرح کردند/ ذهن مردم از گرانی، بیکاری، ریزگردها و سیل منحرف نمی شود
امام جمعه جیرفت گفت: افرادی که موضوع آشتی ملی را علنی کردند، روزنامه های زنجیره ای بودند اما مطرح کننده آن نهضت آزادی بود که به فرموده امام خمینی خطر آن از منافقین هم بیشتر است؛ منافقینی که هنوز دست از سر انقلاب برنداشته و در حال تلاش برای کمرنگ کردن ارزش ها در جامعه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا کرمی پور در گفتگو با ناب نیوز در واکنش به پروژه آشتی ملی مطرح شده در روزهای اخیر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز در این زمینه گفت: معمولا انسان ها زمانی که معترضانی دارند، برای خاموش کردن صدای اعتراضات یا عوض کردن جهت آن، بحث دیگری مطرح می کنند که تاثیرگذار باشد و اذهان عمومی به سمت دیگری برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

امام جمعه جیرفت با اشاره به آنچه که تحت عنوان آشتی ملی در دهه فجر کلید خورده و پس از یوم الله 22 بهمن علنی شد، تصریح کرد: آشتی ملی زمانی است که مردم با هم مشکل داشته و ناسازگارند که در این صورت لازم است با هم تجمعی داشته باشند، یک نفر سخنرانی کرده و مشکل حل شود؛ اما در 22 بهمن ماه شاهد بودیم که دوربین های مختلف داخلی و خارجی حضور چشمگیر مردم را در راهپیمایی ضبط کردند.

,

وی افزود: حضور مردم در این روز بی نظیر بود؛ رهبر معظم انقلاب تاکید کردند مردم درگیر مشکلات هستند و نگرانی های آنها باقیست اما در عین حال از انقلاب و ولایت دفاع می کنند و اجازه نمی دهند کسی به پیکره نظام ضربه بزند.

,

حجت الاسلام والمسلمین کرمی پور ابراز کرد: افرادی که موضوع آشتی ملی را علنی کردند، روزنامه های زنجیره ای بودند اما مطرح کننده آن نهضت آزادی بود که به فرموده امام خمینی خطر آن از منافقین هم بیشتر است؛ منافقینی که هنوز دست از سر انقلاب برنداشته و در حال تلاش برای کمرنگ کردن ارزش ها در جامعه هستند.

,

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند ما با آمریکا و کسانی که با او هستند سر آشتی نداریم؛ با کسانی که در سال 88 فتنه کرده و مردم را نگران کردند، آشتی نمی کنیم؛ آنها کسانی بودند که 8 ماه با مردم و نظام جنگیدند، خسارت های سنگینی به بخش های مختلف وارد کردند، بیانیه ضد نظام صادر نمودند، 22 نفر از بهترین فرزندان این مرز وبوم را به شهادت رساندند و حال ادعای آشتی ملی دارند.

,

این مقام مسئول با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر اینکه با کسانی که روز عاشورا جوان بسیجی را برهنه کرده و کتک زدند آشتی نداریم، اذعان داشت: آشتی ملی را مطرح کردند تا مشکلات مردم محو شود و اذهان به سمت دیگری رود؛ در حالیکه مردم با مشکلات اقتصادی و بیکاری مواجهند، این افراد بنا دارند فتنه را کمرنگ کرده و فتنه گران را طلبکار سیاسی مطرح کنند که دست آشتی به سوی نظام دراز کرده اند اما نظام با آنها کنار نمی آید.

,

امام جمعه جیرفت با اشاره به وضعیت بحرانی در خوزستان و سیل های اخیر در سیستان وبلوچستان و جنوب کرمان، یادآور شد: مردم دچار مشکلات عدیده ای هستند و ذهن آنها از گرانی، اشتغال، تورم و بحران های مختلف منحرف نمی شود لذا قطعا این طرح فتنه گران به نتیجه نخواهد رسید.

,

حجت الاسلام والمسلمین کرمی پور خاطرنشان کرد: پروژه منحرف کردن ذهن مردم از این مشکلات از چندین ماه پیش کلید خورد، بحث کنسرت ها، لغو سخنرانی ها در همین راستا بود کمااینکه در حادثه قطار که چندین نفر در آتش سوخته و مفقود شدند، مسئولین به دنبال کارهای خود بودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه