اخبار داغ

آذربایجان‌شرقی در ۲۴ ساعتی که گذشت؛

نمایشگاه عکس «چهره‌های معاصر آذربایجان » در مراغه افتتاح شد/ بهره‌برداری از دستگاه برف‌خور در هشترود!

نمایشگاه عکس «چهره‌های معاصر آذربایجان » در مراغه افتتاح شد/ بهره‌برداری از دستگاه برف‌خور در هشترود!
خلاصه‌ای از اخبار مهم شهرستان‌های استان طی 24 ساعت گذشته را می‌خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطقق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در ادامه مطالب سایت‌های خبری شهرستان‌های استان را می‌بینیم:

,

سومین مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب در شهرستان بناب کلنگ زنی شد/ فرماندار بناب: تضمین کیفیت و کمیت آب مصرفی بناب تا سال ۱۴۲۵

,

پایگاه خبری انعکاس بناب نوشت: ظهر دیروز ولی الله فرج الهی با بیان اینکه در این شهرستان، تا قبل سال ۹۳ فقط یک مخزن آب وجود داشت، گفت: طی سال جاری برای این مخزن تامین اعتبار شده است و با وجود مخزن های موجود ۳۰ هزار مترمکعب ذخیره آبی خواهیم داشت.

,

فرماندار بناب ادامه داد: اگر آب زرینه که ۸۵ درصد آب شهرستان را از این محل تامین می کنیم، روزی به مشکل فنی برخورد کرد، ما می توانیم توسط ذخایر آبی مخازن ۴روز در این شهرستان آب داشته باشیم که این یک گام بسیار بزرگی است.

,

افتتاح نمایشگاه عکس « چهره های معاصر آذربایجان » در مراغه

,

پاشا هادیان عکاس و فیلم ساز آذربایجانی در گفت‌وگو با خبرنگار رصدمراغا در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس چهره‌های معاصر آذربایجان، نوشت: در این نمایشگاه ۳۵ اثر برای مشاهده علاقمندان به نمایش گذاشته شده است که برای ثبت این آثار ۷۷ سال زحمت کشیده شده است.

,

رصد مراغا در ادامه گزارش خود آورد: در این نمایشگاه تعداد ۳۵ قطعه عکس سیاه و سفید از چهره های فرهنگی و هنری آذربایجان در رشته های مختلف از جمله موسیقی، نقاشی، عاشیقی، شاعران و نویسندگان و افراد تاثیر گذار در رشد فرهنگی جامعه آذربایجان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

,

مسیر در حرکت نظام اسلامی است محصور در زمان نیست

,

پایگاه خبری صدای سراب نوشت: حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سراب با بیان اینکه خدمت در شهر شهدای تخریب و اطلاعات و شهرتی که به نام شهدا دارد ارزش والایی دارد، افزود: اهداف بلند گامی بلند می خواهد و بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه قوه قضاییه باید انقلابی بوده و انقلابی عمل کند نشات گرفته از این شعار هست.

,

مظفری با اشاره به جایگاه قوه قضاییه و اینکه ملجا دادخواهی مردم است خاطرنشان کرد: فرد ستمدیده باید قوه قضاییه و دادگستری را پناهگاهی موثر بداند، همانطور که مجرمین و تعدی گران به حقوق دیگران بایستی رعب و وحشت از این قوه داشته باشند.

,

بهره برداری از دستگاه برف خور در روستای بیگ بلاغی هشترود

,

پایگاه خبری پیک هشترود با اشاره به این موضوع نوشت، بهمن وکیلی از اهالی روستای بیگ بلاغی هشترود و مبتکر این دستگاه گفت: دستگاه برف خور قابل نصب در انواع تراکتور می‌باشد که با هزینه تمام شده‌ای در حدود ۸ میلیون تومان ساخته شده و آماده تولید انبوه می‌باشد.

,

وی افزود: قدرت پاشش این دستگاه ۶۰ متر و یکی از مزایای آن نیز بازدهی مناسب در مکان های سنگلاخی و گل و لای است.

,

این مبتکر هشترودی تاکید کرد: تمامی قسمت‌های این دستگاه ساخت داخل است و برای تولید انبوه آن نیازمند همکاری فرمانداری و بخشداری هستیم. مشاهده تصاویر 

, مشاهده تصاویر ,

پلمپ 4 واحد سفره خانه سنتی متخلف در بستان آباد

,

سرهنگ "سیاوش علیفام " در گفت‌وگو با خبرنگار دیار شهریار در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، پاکسازی اماکن آلوده، طرح های تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی رستوران های سنتی، قهوه خانه ها با مشارکت بازرسان شبکه بهداشت شهرستان در سطح حوزه استحفاظی با جدیت  توسط پلیس اجرا شد.

,

وی افزود: در همین راستا از 18 واحد صنفی مربوطه بازدید به عمل آمد که در نتیجه این بازدیدها 14 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه اخطاریه 48 ساعته پلمپ صادر و برای4 واحد سفره خانه سنتی متخلف بدلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و بهداشتی  دستور پلمپ صادر شد.

,

سارقان خودرو در بناب به دام پلیس افتاد/ دستگیر شدگان به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند

,

سرهنگ رمضان اللهوردیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار انعکاس بناب در این خصوص، عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و لوازم در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهر قرار گرفت.

,

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی هدفمند، دو سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و آنان را در حین سرقت خودرو دستگیر کردند.

,

این مقام انتظامی، گفت: سارقان به ۱۴ فقره سرقت قطعات خودرو، و ۳ فقره سرقت از داخل خودرو و ۲ دستگاه خودرو سرقتی اعتراف کردند.

,

بیش از 50 درصد انحرافات جامعه ناشی از مواد مخدر است

,

توفارقان به نقل از سخنان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی، بعد از ظهر روز یکشنبه در شورای مبارزه با موادمخدر شهرستان آذرشهر با اشاره به اینکه مبارزه بامواد مخدر جزو پنج اولویت اساسی اجتماعی آذربایجان‌ شرقی است، نوشت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس؛ دشمن از طریق جنگ نرم و هدفف قرار دادن اعتقادات مردم وارد عمل شده است میتوان گفت، بیش از ۵۰ درصد انحرافات جامعه ناسی از مصرف موادمخدر بوده و چهارمین عامل مرگ ومیر ناشی از این امر است.

,

نصرتی در ادامه سخنان خود تاسیس مرکز ماده  ۱۶ و در راستای آن ایجاد اشتغال برای ۶۰۰ معتاد پاک‌سازی شده را از اهم فعالیت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اعلام و تاکید کرد: مرکز ماده ۱۶ به یک مرکز مدرن درمانی؛ اقامتی و کارگاهی تبدیل شده است و معتاد بعد از بهبود کامل در این مرکز با اشتغال در زمینه‌های مختلف همچون فرش بافی، خیاطی و ... اعتماد به نفس خود را برای حضور در جامعه احیا می‌کنند.

,

سپاه پاسداران در جهت دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن با شدت و قدرت در مقابل دشمنان خواهد ایستاد

,

فرهنگ عجب شیر نوشت: سردار غلام عسگر کریمیان در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر با بیان اینکه انقلاب اسلامی با یک جنگ ترکیبی بسیار پیچیده و ناعادلانه با دشمن درگیر و سرشاخ است اظهار داشت: در راستای تشکیل دولت اسلامی و بسترسازی برای تمدن بزرگ اسلامی و آماده سازی برای ظهور با همه قدرت و ظرفیت در مقابل دشمنانن ایستاده‌ایم.

,

فرمانده سپاه عاشورا دشمنی ایران با دولت امریکا را دشمنی اسلام با کفر دانست و ادامه داد: تا زمانی که اصرار داریم جبهه حق و ماهیت اسلامی را حفظ کنیم دشمنی استکبار نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

,

در این آیین ضمن قدردانی از زحمات صالح رحمتی فرمانده پیشین سپاه عجب شیر، محمدرضا هنرور به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

,

تمام محورهای شهری و روستایی شهرستان اسکو باز است

,

پایگاه خبری اوشکایا در گفت‌وگو با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اسکو با اشاره به بارش برف که از روزچهارشنبه در شهرستان اسکو آغازشده از باز بودن تمام راه‌های اصلی و فرعی توسط مأموران راهداری و امکان تردد در این جاده‌ها خبر داد و افزود: گروه‌های راهداری در نقاط مختلف شهرستان در حال آماده‌باش با تجهیزات کامل هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه