اخبار داغ

زندگی به شرط پول؛

مجوز نجات بیمار با بالگرد فلات قاره فقط 20 میلیون تومان

مجوز نجات بیمار با بالگرد فلات قاره فقط 20 میلیون تومان
با درخواست شهرداری جزیره خارگ مبنی بر در اختیار قرار دادن بالگرد شب پر برای انتقال مصدوم به شرط پرداخت 20 میلیون تومان به فلات قاره جزیره خارگ موافقت شد و مصدوم به بیمارستان خلیج فارس بوشهر منتقل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "خارگ خبر"؛ روز پنجشنبه هفته گذشته در پی تصادف کارگر شهرداری جزیره خارگ و اعزام آن با بالگرد فلات قاره به بیمارستان خلیج فارس بوشهر به جهت این که انتقال بیماران با بالگرد صرفا به وسیله بالگرد فلات قاره صورت می گیرد گفتگویی کردیم با احمد بارگاهی شهردار جزیره خارگ تا اطلاعات بیشتری از نحوه انتقال و رسیدگی به گارگر شهرداری کسب کنیم که در ادامه می خوانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "خارگ خبر"؛ ,

احمد بارگاهی در گفتگو با خارگ خبر اظهار کرد: با اشاره به تصادف وحید سنائی فر گارگر شهرداری جزیره خارگ اظهار کرد: وحید سنائی در خارج از وقت اداری دچار سانحه ای می شود و بلافاصله وی را به بیمارستان خلیج فارس خارگ منتقل می کنند اما با توجه به وضعیت اورژانسی مصدوم و تشخیص کادر پزشکی دستور انتقال وی به بیمارستان خلیج فارس بوشهر صادر می شود.

,

وی افزود: با پیگیری های شهرداری و همکاری بخشداری و فلات قاره کارهای انتقال مصدوم با بالگرد شب پر فلات قاره صورت گرقت.

,

بارگاهی با اشاره به انتقال مصدوم به بوشهر اذعان کرد: به دلیل ضرورت و موقعیت اورژانسی بیمار و به دلیل اینکه اعزام، صرفا با بالگرد شب پر فلات قاره صورت می گرفت با درخواست شهرداری جزیره خارگ مبنی بر در اختیار قرار دادن بالگرد شب پر به شرط پرداخت 20 میلیون تومان موافقت شد و مصدوم به بیمارستان خلیج فارس بوشهر منتقل شد.

,

وی افزود: شهرداری جزیره خارگ تمامی هزینه های معالجه مصدوم را متقبل شده است و با انتقال سنائی فر به بوشهر، به ملاقات وی در بیمارستان بوشهر رفتیم که بر اساس معاینات صورت گرفته تعدادی از دنده های مصدوم شکسته و در حال حاظر در بیمارستان خلیج فارس بوشهر تحت معالجه قرار دارد.

,

شهردار جزیره خارگ با اشاره به شایعات صورت گرفته در فضای مجازی خاطر نشان کرد: شایعاتی مبنی بر اعزام مصدوم با بالگرد در فضای مجازی انتشار پیدا کرده بود که بنده تمام آن ها را تکذیب می کنم.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه