اخبار داغ

در خواست مسئول امور مالی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان رشت:

ساخت بانک رفاه و درمانگاه تامین اجتماعی در خمام

ساخت بانک رفاه و درمانگاه تامین اجتماعی در خمام
مسئول امور مالی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان رشت گفت:از مسولین انتظار می رود تا با ایجاد یک کانون مستقل ،تاسیس بانک رفاه کار گران و همچنین ساخت یک درمانگاه تامین اجتماعی باز نشستگان را یاری دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد شمس مسئول امور مالی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان رشت در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به کثرت این قشر که زیر پوشش تامین اجتماعی دائر شد و فعالیت خود را از ۲ سال قبل شروع کرده و توانسته در طی ۱۸ ماه گذشته بیش از ۱۲۰۰ مورد را جذب کند،اظهار داشت: خوشبختانه هر روز تعداد افراد بازنشسته جهت ارائه مدارک مورد نیاز افزوده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خوبان خبر ,

شمس افزود: از ابتدای سال ۹۵ با توجه به سهمیه اختصاص یافته از کانون شهرستان رشت حدود ۵۰ نفر از بازنشستگان را به زیارت امام رضا (ع) اعزام کردیم.

,

این مسئول تصریح کرد:این دفتر با ایجاد صندوق قرض الحسنه با تعداد ۴۰۰ نفر عضو و سرمایه ۹۰ میلیون تومانی، ۸۵ وام ۱ میلیون تومانی به اعضای این صندوق داده است.

,

وی با اشاره به اینکه با پی گیری بخشدار ۲۱ وام ۱۰ میلیون تومانی از بانک ملی در اختیار همکاران قرار گرفت،گفت: با توجه به این که افراد تحت پوشش تامین اجتماعی شهر خمام حدود ۴۰۰۰ نفر هستند،

,

مسئول امور مالی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان رشت در پایان گفت:از مسولین انتظار می رود تا با ایجاد یک کانون مستقل ،تاسیس بانک رفاه کار گران و همچنین ساخت یک درمانگاه تامین اجتماعی باز نشستگان را یاری دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه