اخبار داغ

فرماندار لاهیجان:

کمیته بحران لاهیجان همچنان در حال خدمات رسانی به مردم هستند/ دهیاران خسارت های احتمالی را اعلام کنند

کمیته بحران لاهیجان همچنان در حال خدمات رسانی به مردم هستند/ دهیاران خسارت های احتمالی را اعلام کنند
فرماندار لاهیجان گفت: با اینکه مشکلات حادی در شهرستان نداریم اما نیروهای امدادی شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی در تشریح آخرین وضعیت بحران برف در شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت: در داخل شهر لاهیجان ۱۶۵ سانتی متر بارش برف داشتیم و در روستاها نیز حدود ۱۳۰ سانتی متر برف باریده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه در همان ساعات اول کمیته بحران شهرستان لاهیجان وارد کار شد و فعالانه در جهت رفع مشکلات و ایجاد شرایط عادی تلاش هایی را ترتیب داد، افزود: راه دسترسی شهرستان به غیر از یکی دو روستا که در ارتفاعات هستند باز است و آمد و شد در آن ها جریان دارد.

,

فرماندار لاهیجان وضعیت این شهرستان را در حالت عادی توصیف کرد و گفت: تاکنون تلاش شده تا مشکلات برق، آب و گاز در شهرستان به وجود نیاید و آرامش پایدار در شهرستان حاکم است گرچه موردی در خصوص قطعی برق مواردی مشاهده شده است.

,

رئیس ستاد مدیریت بحران لاهیجان با اعلام اینکه کمیته بحران شهرستان همچنان در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند، اظهار کرد: هم اکنون تیم امدادی در ستاد مدیریت بحران شهرستان حضور دارند و اگر مشکلی هم در نقطه ای از شهرستان باشد در جهت رفع آن در کمترین زمان اعزام می شوند.

,

احمدی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای کمبود آذوقه در لاهیجان اندیشیده شده است، تصریح کرد: از لحاظ تامین آذوقه نیز با تدابیر و تلاش های صورت گرفته شهرستان لاهیجان مشکلی را در خود ندارد و حتی ۴ هزار نان در شهرستان ذخیره شده که اگر نیاز باشد در شهرستان توزیع شود گرچه تاکنون نیازی اعلام نشده است.

,

وی با بیان اینکه از ساعات ابتدایی روز در بازدید از روستاها وارد کار شده ایم و الحمدلله مشکلات حادی در شهرستان دیده نمی شود، متذکر شد: برای برآورد خسارت های احتمالی ناشی از بارش برف کمی زود است اما به بخشداران و دهیاران اعلام شده تا افرادی را که خسارت دیده اند را به ما اعلام کنند.

,

فرماندار لاهیجان در ادامه این مطلب گفت: این خسارت های باید در قالب فرم های مخصوص از پیش طراحی شده تدوین شود و به کمیته بحران شهرستان ارسال شود.

,

رئیس ستاد مدیریت بحران لاهیجان ضمن تشکر از استاندار و معاون عمرانی که پیوسته پیگیر مشکلات و موانع در شهرستان هستند، بیان داشت: همه ی موارد و مسائل موجود در شهرستان با لطف خدا و همراهی مردم رفع شده است و همه جا ما همیاری مردم را در بحران برف اخیر شاهد بوده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه