اخبار داغ

سه نشریه دانشجویی دانشگاه کردستان مقام کشوری جشنواره ملی حرکت را کسب کردند

سه نشریه دانشجویی دانشگاه کردستان مقام کشوری جشنواره ملی حرکت را کسب کردند
کارشناس انجمن ‌های علمی دانشگاه کردستان گفت: در بخش پایانی جشنواره ملی حرکت سه نشریه از دانشگاه کردستان شامل نشریه روناهی متعلق به انجمن فقه و حقوق شافعی, نشریه ورتکس متعلق به انجمن مهندسی مکانیک و نشریه مدیران جوان متعلق به انجمن مدیریت بازرگانی مقام کشوری را کسب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش؛ جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و با تأکید بر هم ­افزایی، تکثیر ایده­ های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی همه ساله برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

این جشنواره تلاش می­کند تا مبنا و مبداء حرکتی نوین برای سازماندهی فعالیت‌های علمی دانشجویی باشد.

,

 

,

جشنواره‌ی ملی حرکت، به تعبیری دیگر، حرکتی است ملی برای شکوفایی استعدادهای شگرف جوان خلاق و اندیشمند ایرانی، برای اعتلای ایران و ایرانی و برای ارتقاء موقعیت و اندیشه‌های کمال‌جویی ایرانی و برای ایجاد فردایی بهتر، ایرانی‌آبادتر و آزادتر در پرتو اراده‌ و استعدادهای جامعه دانشجویی کشور.

,

 

,

لیلا نامجو کارشناس انجمن ‌های علمی و نظارت و ارزیابی فرهنگی دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار کُرددانش اظهار داشت: هر چند هر سال جشنواره حرکت بصورت نمایشگاهی برگزار میشد و انجمن های علمی مختلف آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می گذاشتند اما امثال بنابر دلایلی از جمله امتحانات دانشجویان این جشنواره را در قالب کارگاه آموزشی توانمندسازی انجمن های علمی برگزار کردیم.

,

 

,

نامجو افزود: با توجه به اینکه دانشگاه کردستان در حال حاضر 63 انجمن علمی فعال دارد آثار ارسالی این انجمن ها داوری شد و روز چهارشنبه 4 اسفند طی مراسمی نفرات برتر هر بخش مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرند.

,

 

,

وی گفت: جشنواره ملی حرکت در دو بخش رقابتی «انجمن علمی فعال» و «انجمن علمی خلاق» برگزار شد و در بخش«انجمن علمی فعال» کلیه فعالیت‌های یک‌ساله انجمن های علمی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت  و در بخش «انجمن علمی خلاق» ثمربخش‌ترین، خلاقانه‌ترین و نوآورانه‌ترین فعالیت‌ انجمن علمی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

,

 

,

نامجو افزود: حوزه‌های رقابت جایزه «انجمن‌ علمی فعال» شامل آموزش, ترویج, مسابقه علمی, نشریه, کتاب, اختراع، ابتکار و نوآوری, کارآفرینی و انجمن علمی دانشجویی برگزیده بود.

,

 

,

کارشناس انجمن ‌های علمی دانشگاه کردستان تصریح کرد: حوزه‌های رقابت جایزه «انجمن علمی خلاق» عبارت است از انجمن علمی و مشارکت دانشجویی, انجمن علمی و آزاداندیشی, انجمن علمی و اخلاق حرفه‌ای و آکادمیک, انجمن علمی و ترویج کارآفرینی, انجمن علمی و اقتصاد مقاومتی,  انجمن علمی و مشارکت اساتید, انجمن علمی و مفاخر, انجمن علمی و محیط زیست, انجمن علمی و تعاملات علمی بین المللی و بخش آزاد است.

,

 

,

وی هدف از برگزاری جشنواره ملی حرکت را شناسایی انجمن­های علمی دانشجویی موفق و تقدیر از فعالان این انجمن­ ها, انعکاس فعالیت‌های الگو و موفق, ایجاد تحرک توام با جهت­دهی فعالیت­های انجمن­ های علمی دانشجویی, ایجاد زمینه به منظور هم­ افزایی انجمن­ های علمی دانشجویی از طریق انتقال تجارب موفق, ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی صاحبان صنایع و معادن، حرف و مشاغل، سازمان­ های دولتی و غیردولتی با ظرفیت­ ها و توانمندی­ های انجمن­ های علمی دانشجویی عنوان کرد.

,

 

,

وی گفت: البته ما آثار برگزیده دانشگاهی را به دبیرخانه جشنواره ملی حرکت ارسال کردیم که آثار و دستاوردهای ارسالی به دبیرخانه مرکزی توسط داوران جشنواره ارزیابی شد و آثاری که بیشترین امتیاز را کسب کردند به عنوان برگزیده جشنواره ملی حرکت در آیین پایانی جشنواره معرفی شدند.

,

 

,

کارشناس انجمن ‌های علمی دانشگاه کردستان یادآور شد: در جشنواره ملی حرکت سه نشریه از دانشگاه کردستان شامل نشریه روناهی متعلق به انجمن فقه و حقوق شافعی, نشریه ورتکس متعلق به انجمن مهندسی مکانیک و نشریه مدیران جوان متعلق به انجمن مدیریت بازرگانی مقام کشوری را کسب کردند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه