اخبار داغ

در گمانه زنی جدید انتخابات شورای اسلامی؛

کاندیداهای احتمالی شورای اسلامی شهر اهرم مشخص شدند+ اسامی

کاندیداهای احتمالی شورای اسلامی شهر اهرم مشخص شدند+ اسامی
در حالی که 88 روز دیگر تا انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا باقی است، زمزمه های حضور افراد مختلف در انتخابات شدت گرفته است و نقل مجالس عموما حکایت از حضور چهره های مختلف و تبلیغات آنان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، با توجه به نزدیکی  به انتخابات و در حالی که 88 روز دیگر تا انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا باقی است، زمزمه های حضور افراد مختلف در انتخابات شدت گرفته است و  نقل مجالس عموما حکایت از حضور چهره های مختلف و تبلیغات آنان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

 در این میان پایگاه خبری تحلیلی تنگستان نما نیز در راستای اطلاع رسانی  و تنویر افکار عمومی گمانه زنی را در خصوص کاندیداهای احتمالی شهر اهرم جهت شرکت در  انتخابات شورای اسلامی داشته است و این کاندیداهای احتمالی که زمزمه های حضور آنها در محافل بیشتر است.

,

, ,

لازم به ذکر است: درج این اسامی صرفا از روی شنیده ها می باشد و  اسامی آنان نیز جزو این لیست نمی باشد، می توانند با تماس تلفنی و یا پیام در تلگرام به شماره 09394288915 ما را از این موضوع مطلع نمایند و در صورت تمایل اخبار انتخاباتی شورای شهر را با ما در میان بگزارند.

, 09394288915 , 09394288915 ,

 بر اساس شنیده ها؛ عباس صبوری، حسین بیغش، رضا خلیفه، افشین سلیمانی، مهدیه خلیفه، حسین سلیمانی، روزبه ابراهیمیان، غلامرضا برقی نژاد، مهدی پوررضا، عباس لطفی، مسلم اخدر حسن محمدی، اکبر دشتی، اسفندیار زنده بودی، ابراهیم کرد، امین ماندگار، غلامرضا درویشی، اسماعیل صبوری، احمد گرامی نیا و سیامک دهدار قصد حضور در انتخابات را دارند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه