اخبار داغ

در پنجمین جلسه شورای اداری مطرح شد؛

تاکید فرماندار سنندج بر حضور حداکثری مردم در انتخابات بهار ۹۶/ مدیران عملکرد خود رای برای مردم بازگو کنند

تاکید فرماندار سنندج بر حضور حداکثری مردم در انتخابات بهار ۹۶/ مدیران عملکرد خود رای برای مردم بازگو کنند
فرماندار سنندج گفت: انتخابات یک تکلیف قانونی برای دولت است و دولت مکلف است زمینه لازم را برای مشارکت حد اکثری مردم فراهم نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "محمد ابراهیم زارعی" فرماندار سنندج در چنجمین جلسه شورای اداری ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم شریف سنندج در راهپیمایی 22 بهمن گفت: اتحاد و همبستگی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه  نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

وی با اشاره به برنامه‌ها و پروژ‌های دولت در دهه فجر، اظهار کرد: در دهه ی مبارک فجر سال 1395، 231 پروژه با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که این پروژه‌ها در بخش های عمران شهری و روستایی شامل بهداشتی، آموزشی، کشاورزی، آب و راه است.

,

 

,

فرماندار سنندج یکی از عمده‌ترین پروژه‌ها گازرسانی به روستاهای تنگیسر، نیر و محراب برشمرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان به بهربرداری رسید.

,

 

,

زارعی خظاب به روسای شهرداری، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی گفت: توقع داریم در حفظ و حراست از اراضی ملی و کشاورزی نهایت دقت را داشته باشند تا از حاشیه نشینی در شهرها و روستاها جلوگیری شود.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بالای انتخابات بهار 96، تاکید کرد: انتخابات یک تکلیف قانونی برای دولت است و دولت مکلف است زمینه لازم را برای  مشارکت حد اکثری مردم فراهم نماید.

,

 

,

فرماندار سنندج از نخبگان خواست تا با مشارکت خود در انتخابات شرایطی را فراهم کنند تا مردم بتوانند افراد اصلح را انتخاب نمایند و زمینه توسعه در آینده را فراهم سازند.

,

 

,

زارعی با اشاره به امسال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در پایان سال با ارائه گزارش عملکرد خود را برای مردم بازگو کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه