اخبار داغ

جزئیات پیوند بازوی قطع شده کارگر جوان حادثه دیده در بیمارستان کرج+ تصاویر

جزئیات پیوند بازوی قطع شده کارگر جوان حادثه دیده در بیمارستان کرج+ تصاویر
کارگر جوانی که امروز درگرمدره دچار حادثه قطع عضو از ناحیه بازو شد در کمترین زمان ممکن به بیمارستان البرز کرج منتقل و عمل پیوند عضو در این بیمارستان با موفقیت انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از «تیتریک»، یک کارگر ۲۹ ساله به نام مجید حسین‌زاده صبح امروز در یک کارگاه ریختگری واقع در جاده مخصوص کرج براثر برخورد با دستگاه برش آهن از ناحیه بازو دچار قطع عضو شد که بلافاصله این مصدوم قطع عضو شده توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ البرز به بیمارستان کرج منتقل گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از «تیتریک»، یک , به نقل از «, تیتریک, تیتریک, »، یک , یک , ,
,
پیوند بازوی قطع شده جوان کارگر در بیمارستان کرج+ تصاویر+16
, پیوند بازوی قطع شده جوان کارگر در بیمارستان کرج+ تصاویر+16,
,
بنابراین گزارش انجام سریع عمل پیوند عضو در اتاق عمل بیمارستان البرز به وسیله تیم پزشکی متشکل از چندین متخصص با موفقیت انجام و تیم مذکور توانستند پس از حدود ۵ ساعت بازوی قطع شده این کارگر ۲۹ ساله را با موفقیت پیوند دهند.
,
,
پیوند بازوی قطع شده جوان کارگر در بیمارستان کرج+ تصاویر+16
, پیوند بازوی قطع شده جوان کارگر در بیمارستان کرج+ تصاویر+16,
,
این گزارش می افزاید: این جوان ٢٩ ساله صدمه دیده توسط بالگرد اورژانس ١١٥ از یک کارگاه ریخته گری واقع در گرمدره به بیمارستان البرز کرج در حالی انتقال داده شد که دست وی به طور کامل از بازو جدا شده بود، دست قطع شده در پلاستیک همراه وی قرار داشت که طی عملی حساس توسط دکتر حمزه زاده( ارتوپد) ، دکتر رحیمی شهمیرزادی و دکتر اسلامی فوق تخصص عروق به پیکر مرد صدمه دیده پیوند زده شد.
,
,
همچنین در این گزارش آمده است مجید حسین زاده که صبح امروز یکشنبه ،یکم اسفند ماه، با اعلام حادثه شغلی در یکی از کارگاه های صنعتی واقع در جاده قدیم تهران- کرج بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس115 کرج به محل اعزام شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت، هم اکنون در ای سی یو این بیمارستان بستری می باشد.
,

پیوند بازوی قطع شده جوان کارگر در بیمارستان کرج+ روایتی کامل از جزئیات خبر + تصاویر+16

, پیوند بازوی قطع شده جوان کارگر در بیمارستان کرج+ روایتی کامل از جزئیات خبر + تصاویر+16,



لازم به ذکر است با حضور این متخصصین مجرب در بیمارستان البرز کرج، نیازی به انتقال وی به خارج از حوزه استان البرز وجود نداشت.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه