اخبار داغ

آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی ۹۶ از اول اسفندماه

آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی ۹۶ از اول اسفندماه
پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی با ناوگان اتوبوسی از اول اسفند ماه سالجاری شروع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر رحیمی رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال وبختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ گفت: پیش فروش بلیت های نوروزی از تاریخ اول اسفند بصورت اینترنتی و از تاریخ ۱۵ اسفندماه بصورت توأمان اینترنتی و حضوری در دفاتر شرکتهای حمل ونقل مسافر استان انجام می پذیرد .

رحیمی افزود: طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از تاریخ۲۵/۱۲/۹۵ لغایت ۱۵/۰۱/۱۳۹۶ در سطح استان اجرا بصورت رسمی شروع خواهدشد.

وی از آمادگی ناوگان و شرکت های حمل و نقل مسافر برون شهری استان برای جابجایی مسافرین نوروزی خبر داد و افزود: شهروندان و مسافران محترم نوروزی در راستای مدیریت صحیح یک سفر برنامه ریزی شده نسبت به تهیه بلیت از تاریخ ۱/۱۲/۹۵ بصورت اینترنتی بر روی سایت های : www.payaneh.ir www.payaneha.com اقدام نماید.

رحیمی ادامه داد: طرح افزایش ایمنی حمل و نقل مسافران نوروزی ۹۶ نیز از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردین سال ۹۶ اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر خدمات رسانی مطلوبتر در بخش حمل ونقل مسافر استان، در طول طرح به هرگونه نارسائی و انتقاد و پیشنهاد، شکایت احتمالی شهروندان از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۰۰۸ رسیدگی خواهد شد.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: در طرح نوروزی سال ۹۵ در این استان ۲۰۴ هزار و ۱۳۵ مسافر با ۱۹ هزار و ۷۹ سفر، توسط ناوگان حمل و نقل عمومی سفر درون و برون استان جابه جا شدند.

بنابراین گزارش، رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی های مسافری کشور اعلام کرد: امسال در زمان ثبت پیش فروش بلیت، قیمت بلیت های مسافری افزایش نمی یابد و بلیت های نوروزی با قیمت های کنونی به متقاضیان پیش فروش می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه