اخبار داغ

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه:

امکانات راهداری شهرستان میانه جوابگوی مواقع بحرانی نیست

امکانات راهداری شهرستان میانه جوابگوی مواقع بحرانی نیست
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه امکانات و تجهیزات راهداری میانه از لحاظ کمیت و کیفیت دچار مشکل هستند افزود:با وجود زحمات شبانه روزی نیروهای راهداری، امکانات راهداری شهرستان جوابگوی مواقع بحرانی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  میانا، حمید شکری در جلسه ستاد مدیریت بحران با محوریت ارزیابی حضور به موقع نیروها گفت:  ارزیابی عملکرد  ستاد مدیریت بحران سبب سنجش سرعت عمل در مواقع بروز حوادث از ضروریات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  میانا,

پوی با اشاره به مسدود شدن راهها، مسافران در راه مانده و قطعی برق و تلفن در بعضی محورهای مواصلاتی شهرستان میانه به دلیل برف و کولاک در دو هفته اخیر گفت: شهرستان با شبه بحران روبرو شد که با وارد عمل شدن ستاد بحران به نوعی ارزیابی از نظر آمادگی، امکانات و تجهیزات و جدیت و پشتکار اعضا بدست آمد.

,

شکری از همه مدیرانی که به طور مستقیم درگیر این بحران بودند از جمله اداره راهداری که در این یکماهه اخیر به صورت شبانه روز در جاده ها حضور داشته و به در راه ماندگان کمک نموده و سبب بازگشایی مسیر ها می شدند و نیز از زحمات هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، برق و مخابرات برای برطرف نمودن مشکلات تقدیر نمود.

,

فرماندار ویژه میانه همچنین با بیان اینکه مشکلات و کمبودهای اداره راهداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان را به استاندار آذربایجان شرقی انعکاس یافته، تاکید کرد: علی رغم این مشکلات باید امکانات و وضعیت موجود را آماده تر نگهداشته و بهتر از گذشته به ارائه خدمات بپردازیم.

,

وی از برگزاری کلاس آموزش بحران در استان به مدت ۲ روز از روز سه شنبه خبرداده گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز در این کلاسها برای آمادگی هر چه بیشتر حضور خواهند یافت.

,

در ادامه جلسه مهدی مشایخی معاون امور عمران و برنامه ریزی فرماندار ویژه میانه گزارشی از وضعیت روزهای اخیر ارائه نمود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه