اخبار داغ

فرمانده کل سپاه پاسداران:

سپاه از همه فعالیت‌های امنیتی و سازندگی سربلند بیرون آمده/ همدلی و اتکا به اقتصاد مقاومتی عامل اصلی موفقیت ماست

سپاه از همه فعالیت‌های امنیتی و سازندگی سربلند بیرون آمده/ همدلی و اتکا به اقتصاد مقاومتی عامل اصلی موفقیت ماست
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه مفتخر است که در همه فعالیت‌های خود در عرصه‌های امنیتی و سازندگی سربلند بیرون آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر محمدعلی جعفری صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست خط 22 قطار شهری مشهد، اظهار داشت: از همه کسانی که در اجرای این پروژه بزرگ به منظور رفع مشکل ترافیک مشهد مقدس تلاش کردند تشکر می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: همچنین از شهرداری مشهد و قرارگاه خاتم‌الانبیاء که تلاشی مضاعفی داشتند متشکریم.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه باید به علل اصلی این موفقیت توجه داشته باشیم گفت: اولین عامل کارآمدی نظام اسلامی ایمان است که در نیروهای بسیج و سپاه و بسیاری از بخش‌های نظام به ویژه شهرداری مشهد این عامل وجود دارد و بسیار تعیین کننده است.

,

وی تصریح کرد: عامل دوم تعهد انقلابی و به انقلاب اسلامی باور داشتن و تلاش برای نشان دادن کارآمدی نظام اسلامی است که اگر این دو عامل وجود نداشته باشد کارها به کیفیت لازم به نتیجه نمی‌رسد.

,

سرلشکر جعفری عامل سوم مدیریت را جهاد که از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است دانست و خاطرنشان کرد: سپاه مفتخر است که در همه فعالیت‌های خود در عرصه‌های امنیتی و سازندگی سربلند بیرون آمده است.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هماهنگی و همدلی که امروز بین شهرداری، شورای شهر و قرارگاه بوده عامل اصلی پیشرفت پروژه و به نتیجه رسیدن آن است، گفت: اگر امروز در برخی مسائل اجتماعی دچار مشکلاتی هستیم باید علل آن را در این موضوعات جست‌وجو کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: این همدلی و همزبانی با توجه به اقتصاد مقاومتی عامل اصلی موفقیت ماست و خط دو قطارشهری مشهد نشان‌گر این ادعاست.

,

جعفری تأکید کرد: امیدواریم در آینده هم شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کشور با تکیه بر توان داخلی باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه