اخبار داغ

همراه با اعتراض و خشم مردم؛

باران های سیل آسا، فساد مسئولان عربستان را آشکار ساخت

باران های سیل آسا، فساد مسئولان عربستان را آشکار ساخت
باران های بی سابقه در اغلب مناطق عربستان، فساد چند سال اخیر مسئولان این کشور را در پروژه های توسعه زیرساخت ها و بهداشت آشکار ساخت. امری که موجب خشم مردم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس"،  پایگاه "ارم نیوز" امارات نوشت: باران های بی سابقه در اغلب مناطق عربستان، فساد چند سال اخیر مسئولان این کشور را در پروژه های توسعه زیرساخت ها و بهداشت آشکار ساخت. امری که موجب خشم مردم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس"،  ,

اغلب فرهیختگان عربستان بر این امر اتفاق نظر دارند که فساد دلیل محوری غرق شدن بسیاری از شهرهای عربستان است. این امر باعث شد آنان در روزنامه های محلی، شکایت و خشم خود را ابراز کنند.

,

"عبده خال" نویسنده سعودی در مقاله ای که روزنامه عکاظ آن را تحت عنوان "ببار ای باران ببار" منتشر کرد، نوشت: در هر فصل بارندگی، تلفات داریم، تلفات جانی و مادی. این تلفات را در اولین ابر ظاهر شده به یاد می آوریم. در حالی که پیش بینی های هواشناسی یک بار درست از آب در می آید و چند بار ابرها خود می بارند.

,

خال افزود: آیا این منطقی است؟ همه شهرهای ما از چند ده سال پیش تاسیس شده اند، و اموالی که برای زیرساخت های آنها هزینه شد به اندازه ایجاد زیرساخت یک دریا با وسعت و عمق زیاد آن کافی است. پس ما این عذرخواهی ها را نمی خواهیم، به دنبال دلیل واقعی عدم کامل کردن زیرساخت ها باشید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه