اخبار داغ

بازدید رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوشهر از واحد های صنعتی آسیب دیده اهرم+ تصاویر

بازدید رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوشهر از واحد های صنعتی آسیب دیده اهرم+ تصاویر
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان تنگستان از واحد های تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی بنه گز که در سیل اخیر دچار آسیب و زیان شده بودند بازدید و مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی و تصمیم گیری قرار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان دیروز از واحد های تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی بنه گز که در سیل اخیر دچار آسیب و زیان شده بودند بازدید و مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی و تصمیم گیری قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

آزاده محمدی با اتفاق برخی از مسئولین استانی و  شهرستان تنگستان ضمن  بازدید میدانی از حوادث وارد شده  افزود: برنامه ریزی لازم برای تهیه گزارش از خسارت های وارد شده به همراه مستندات مربوطه در حال انجام است.

,

محمدی تصریح کرد:  تلاش خود را درجهت پیگیری مستمر از مسئولین مربوطه بمنظور جبران خسارت های وارد شده به واحد های صنعتی بصورت جدی دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم .

,

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت تنگستان ادامه داد: در این بازدید امام جمعه اهرم، سید حسین حسینی محمدی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر و بخشدار مرکزی حضور داشتند.

, سید حسین حسینی محمدی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر ,

, ,

, , ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه