اخبار داغ

به سفارش یکی از نمایندگان مردم در مجلس صورت گرفت؛

انتصاب ورشکسته اقتصادی به عنوان شهردار

انتصاب ورشکسته اقتصادی به عنوان شهردار
در یکی از بخش های استان بوشهر جوانی تازه کار و فاقد هیچ گونه سابقه کار اجرایی و دولتی اما به دلیل اینکه صرفا رییس ستاد انتخابات یکی از نمایندگان بوده به عنوان شهردار انتخاب شده است تا سهم خود از خوش خدمتی به این نماینده بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، بعداز پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی منتخبینی که رای لازم را برای رسیدن به کرسی سبز مجلس آوردند وارد صحن شدند که برخی از این افراد ذوق زده شده و عکس های سلفی با تریبون می گرفتند و برخی نیز از این که به قدرت رسیده بودند اظهار و نظرهای خلاف جریان فکری قبلی خود می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"،,

برخی از این نمایندگان چون تازه وارد عرصه مدیریت کلان شده بودند جریان فکری وسیاسی خود را تغییر دادند تا شاید سهم بیشتری در مجلس داشته باشند و با ایجاد جنجال های متعدد بیشتر بتوانند خود را به مردم نشان دهند.

,

این در حالی است که برخی از نمایندگان نیز با زیرکی خود را از بازی های سیاسی کنار کشیده و در حال عمل کردن به وعده هایی هستند که در زمان تبلیغات انتخاباتی به اطرافیان خود داده بودند.

,

باز هم سیاسی کاری و تقسیم پست های حساس بر اساس عینک سیاسی و نادیده گرفتن حق و حقوق مردم و بیت المال در دولت تدبیر و امید نشانه های بزرگی از بی تدبیری را در استان بوشهر نمایان می کند.

,

در یکی از بخش های استان بوشهر جوانی تازه کار و فاقد هیچگونه سابقه کار اجرایی و دولتی اما به دلیل اینکه صرفا رییس ستاد انتخابات یکی از نمایندگان بوده بعنوان شهردار انتخاب شده است تا سهم خود  از خوش خدمتی به این نماینده بگیرد.

, در یکی از بخش های استان بوشهر جوانی تازه کار و فاقد هیچگونه سابقه کار اجرایی و دولتی اما به دلیل اینکه صرفا رییس ستاد انتخابات یکی از نمایندگان بوده بعنوان شهردار انتخاب شده است تا سهم خود  از خوش خدمتی به این نماینده بگیرد., .,

این شهردار جدید نه کارمند است و نه یک دقیقه کار اجرایی و اداری و مدیرتی کرده است.

, این شهردار جدید نه کارمند است و نه یک دقیقه کار اجرایی و اداری و مدیرتی کرده است.,

وی در روستای محل سکونت خود به همراه پدرش به کشاورزی مشغول بوده که بعد از ورشکستگی پدر، راهش را جدا می کند و به معامله ملک و خودرو روی می آورد و

, وی در روستای محل سکونت خود به همراه پدرش به کشاورزی مشغول بوده که بعد از ورشکستگی پدر، راهش را جدا می کند و به معامله ملک و خودرو روی می آورد و ,

گفته می شود پدر وی یکی از بدهکاران بانکی استان است؛ اما  باید از مسئولینی که متولی و حامی این گونه انتصابات در استان هستند سوال شود چه معیارهایی برای انتصاب افرادی که هیچ سابقه مدیریتی و اجرایی ندارند لحاظ می شود؟

, گفته می شود پدر وی یکی از بدهکاران بانکی استان است,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه