اخبار داغ

آزمون پیشرفت تحصیلی پیش دانشگاهی در مدارس اصلاندوز+عکس

آزمون پیشرفت تحصیلی پیش دانشگاهی در مدارس اصلاندوز+عکس
آزمون پیشرفت تحصیلی پایه پیش دانشگاهی و مرحله منطقه ای مسابقات قرآن، عترت و نماز در مدارس عادی و عشایری اصلاندوز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار، صبح امروز دوشنبه مرحله سوم آزمون پیشرفت تحصیلی پایه پیش دانشگاهی در آموزش و پرورش اصلاندوز با شرکت 83 دانش آموز با همکاری و مساعدت بنیاد علوی جهت ارتقای علمی دانش آموزان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

قدرت مهرآوران رییس آموزش و پرورش اصلاندوز بهمراه کارشناس مسئول آموزش متوسطه ضمن بازدید از نحوه برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی از دانش آموزان خواست تا با برنامه ریزی دقیق  و مطالعه دروس طبق جدول ارائه شده بهترین و بیشترین بهره را از این آزمون ببرند.

,

وی افزود:این آزمون ها به صورت رایگان و با همکاری و بذل توجه بنیاد علوی جهت ارتقای علمی دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته برگزار می شود که مرحله بعدی آن در فروردین ماه 96  برگزار می شود.

,

 

,

, ,

, ,

همچنین مرحله منطقه ای مسابقات قرآن، عترت و نماز در مدارس عادی و عشایری در رشته های قرائت، حفظ، تفسیر، اذان، احکام، نهج البلاغه، انشای نماز و صحیفه سجادیه با حضور دانش آموزان راه یافته به مرحله منطقه ای مسابقات در محل آموزشگاه شهید باهنر و الزهراء برگزار شد و شرکت کنندگان در رشته های ذکر شده به صورت جداگانه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

,

بایرام بیدار معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش اصلاندوز هدف اصلی انجام این مسابقات را ترویج فرهنگ قرآن در مدارس و  ایجاد حس رقابت سالم و انگیزه در دانش آموزان دانست و افزود: با توجه به استعداد های موجود در دانش آموزان منطقه انتظار داریم امسال دانش آموزان در مرحله ی استانی با کسب مقامات و رتبه های برتر بهتر از سال های قبل عمل کنند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه