اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپلذهاب:

اخذ پروانه کسب برای کسبه و بازاریان ضروری است / پلمپ ۱۵ باب واحد تجاری متخلف در سرپلذهاب

اخذ پروانه کسب برای کسبه و بازاریان ضروری است / پلمپ ۱۵ باب واحد تجاری متخلف در سرپلذهاب
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپلذهاب از پلمپ 15 باب واحد تجاری در سطح این شهرستان خبرداد و گفت: اخذ پروانه کسب برای کسانی که قصد فعالیت شغل آزاد در بازار رادارند ضروری است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ محمدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: 15 باب واحد تجاری در سطح شهرستان به دلیل عدم رعایت مقررات صنفی و نداشتن مجوز فعالیت پلمپ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازی دراز,

 

,

وی اذعان کرد: روشن است که اصناف مشروعیت خود را از پروانه کسب می‌گیرند و یک فرد صنفی باید مراحل مختلفی را طی کند تا موفق به دریافت پروانه کسب شود.

,

 

,

یاری خاطر نشان شد: امروزه کمتر کسی پیدا می شود که به لحاظ قانونی نداند برای راه انداختن یک کسب و کار یا به اصطلاح شغل آزاد قبل از هر اقدامی‌ باید به فکر دریافت مجوز یا همان پروانه کسب باشد لذا چنانچه افرادی از قانون تخطی کرده و علیرغم مراجعه امور صنفی و اخطارهای آنها نسبت به اخذ مجوز یا پروانه کسب اقدام ننماید ، واحد تجاری آنها پلمپ خواهد شد.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان درادامه افزود: ارزش پروانه کسب تا جایی است که در حال حاضر، در مراجع قضایی متهمان برخی جرایم را فقط با گرفتن جواز کسب آزاد می‌کنند پس بخوبی درمی‌یابیم این برگه ارزش قانونی بالایی دارد.

,

 

,

 شهرستان سرپلذهاب با 90 هزارتن جمعیت درغرب استان کرمانشاه دارای 48 کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه