اخبار داغ

در راستای اقتصاد مقاومتی:

زمینه اشتغال 1200 نفر توسط بسیج سازندگی زنجان فراهم شد/کشت گیاهان دارویی در زنجان توسعه می یابد

زمینه اشتغال 1200 نفر توسط بسیج سازندگی زنجان فراهم شد/کشت گیاهان دارویی در زنجان توسعه می یابد
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه بسیج سازندگی طی سال جاری با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و صد میلیون تومان تسهیلات زمینه اشتغال هزار و 200 نفر را فراهم کرده است، گفت: اعتبارات سالجاری در راستای شعار سال صد در صد جذب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه 100 درصد اعتبارات بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی جذب شده است، اظهار کرد: 9 میلیارد و صد میلیون تومان برای سالجاری هزینه شده بود که در راستای شعار سال همه اعتبارات جذب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه در عرصه ای مختلف 700 نفر از تسهیلات اقتصاد مقاومتی استفاده کرده اند، تصریح کرد: کارآفرینان عرصه اقتصاد مقاومتی در عرصه های مختلف (پرورش مهی، پرورش زنبور عسل، پرورش بلدرچین،پرورش قارچ، پرورش دام های سبک و سنگین، صنایع تبدیلی صنایه دستی مانند خیاطی، قالی بافی، چاقو سازی و غیره از بسیج سازندگی تسهیلات دریافت کرده اند.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در سه مرحله انجام می شود، افزود: آموزش های لازم که باید شخص کارآفرین آن را سپری کرده باشد و با تفاهم نامه هایی که با سازمان جهاد کشاورزی، فنی و حرفه ای و نظام صنفی کشاورزی منعقد شده است باید شخص قبل از دریافت تسهیلات آموزش های لازم را سپری کند.

,

امندی با اشاره به اینکه در مرحله دوم 50 درصد تسهیلات برای کارآفرین واریز می شود تا اقدامات مورد نیاز را انجام دهد در صورت روند رو به رشد فعالیت کارآفرین 50 درصد دیگر تسهیلات پرداخت خواهد شد، گفت: مرحله پایانی فعالیت بسیج سازندگی بازار یابی و کمک به فروش محصولات تولید شده کارافرین است.

,

وی خاطرنشان کرد: برای فروش محصولات تولیدی کارافرینان عرصه اقتصاد مقاومتی طی سالجاری نمایشگاهای متعددی توسط بسیج سازندگی برپا می شود تا کارآفرینان محصولات تولیدی خود را در این نمایشگاهها به فروش برسانند.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان به سایت مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: محصولات مجازی کارآفرینان در سایت مجازی قرار می گیرد تا در سراسر کشور مشاهده شود و در صورت نیاز بازار ارسال خواهد شد.

,

امندی با بیان اینکه قدم های خوبی در مورد گیاهان دارویی برداشته شده است، با توجه به پتانسیل های استان زنجان به تولید و پرورش گیاهان دارویی ورود خواهیم کرد.

,

وی  با اشاره به اینکه تسهیلاتی در مورد صنایع تبدیلی طی سالجاری پرداخت شده است، تصریح کرد: صنایع تبدیلی که طی سالجاری خریداری شده است قادر است روزانه 350 کیلو میوه را خشک کند تا وارد بازار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه