اخبار داغ

نایب‌رئیس انجمن داروسازان خراسان رضوی خبر داد:

طلب ۶۵ میلیارد تومانی داروخانه‌ها از بیمه‌/ داروسازان در مرز ورشکستگی کامل

طلب ۶۵ میلیارد تومانی داروخانه‌ها از بیمه‌/ داروسازان در مرز ورشکستگی کامل
نایب‌رئیس انجمن داروسازان خراسان رضوی از طلب 65 میلیارد تومانی داروخانه های مشهد از بیمه خبر داد و گفت: به دلیل معوقات سنگین بیمه‌ها به داروخانه‌ها اکثر داروسازان و داروخانه‌ها در مرز ورشکستگی قرارگرفته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر علیرضا شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار«نبض شهر»، پیرامون مشکلات داروخانه‌ها و داروسازان اظهار کرد: به دلیل معوقات سنگین بیمه‌ها به داروخانه‌ها اکثر داروسازان و داروخانه‌ها در مرز ورشکستگی قرارگرفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض شهر,

وی یادآور شد: انجمن داروسازان ایران برای جلوگیری از تعطیلی و ورشکستگی کامل داروخانه‌ها تصمیم گرفت تا از اول اسفندماه تمامی داروخانه‌ها نسخه‌های بیماران را به‌صورت آزاد بپیچند، اما خوشبختانه با ورود وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نظام پزشکی کشور فعلاً موضوع پیچیدن آزاد نسخه‌ها معلق شد.

,

شهریاری از معوقه 65 میلیارد تومانی بیمه‌ها به داروخانه‌های مشهد خبر داد و گفت: از مهر‌ماه سال جاری مطالبات داروخانه‌ها از طرف بیمه‌ها پرداخت‌نشده و با اجرای طرح نظام سلامت نقدینگی داروخانه‌ها از 30 به ۱۰ درصد کاهش‌یافته که این امر داروخانه‌ها را با مشکلات فراوانی روبه‌رو کرده است.

,

نایب‌رئیس انجمن داروسازان خراسان رضوی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی طی مصوبه‌ای بیمه‌ها را موظف کردند تا طی 15 روز 60 درصد معوقات داروخانه‌ها را پرداخت کنند اما متأسفانه این امر همچنان محقق نشده است.

,

وی بابیان اینکه 15 میلیارد تومان چک داروخانه‌ها به دلیل معوقات بیمه‌ها برگشت‌خورده است، افزود: ۶۰۰ داروخانه حاضر در سطح مشهد با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و طی یک سال اخیر اکثر داروخانه‌های سطح شهر مجبور به کاهش نوبت‌کاری و یا کاهش تعداد کارمندانشان شده‌اند.

,

شهریاری ادامه داد: پنجم و ششم اسفندماه جلسه مشترکی با حضور معاون غذا و دارو کشور، رئیس نظام پزشکی کشور، انجمن داروسازان، نمایندگان بیمه‌ها و مسئولین ذی‌صلاح برای حل مشکلات معوقات بیمه‌ها در مشهد برگزار می‌شود که امیدواریم این مشکل پیش از ورشکستگی کامل داروخانه‌ها حل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه