اخبار داغ

مدیر بازرگانی مجموعه لای نیک:

تا چند روز دیگر کارخانه را تعطیل می‌کنیم

تا چند روز دیگر کارخانه را تعطیل می‌کنیم
مدیر بازرگانی مجموعه کالای خواب لای نیک گفت: در پی عدم حمایت های دستگاهای زیر ربط و ذیصلاح و بعد از دست و پنجه نرم کردن با مشکلات عدیده خود سر انجام به در بسته خورده و دیگر توان مقابله با مشکلات را ندارد و به دلیل سلب محل اسکان مجموعه از طرف مالک که این محل استیجاری بوده تصمیم به تعطیلی و اعلام ورشستگی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کار ایرانی، محمد مولایی مدیر بازرگانی مجموعه کالای خواب لای نیک اظهار کرد: از 1368 پس از پایان آموزش های فنی و حرفه ای در تولید منسوجات، کار را شروع کردیم ، ابتدا به صورت خیاطی در کارگاهی بسیار کوچک و بعد از دست و پنجه نرم کردن با مشکلات ، کار را گسترش دادیم و اکنون یکی از برندهای با کیفیت در زمینه کالای خواب هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کار ایرانی,

 

,

وی ادامه داد: مجموعه لای نیک که با انواع مشکلات دست و پنجه نرم کرده و خود را تا اینجا رسانده است اکنون به دلیل جوابگو نبودن هزینه های معوقه و هزینه کردن برای سرپا نگه داشتن مجموعه اکنون به در بسته خورده است و مجبور شده ایم کار را تعطیل کنیم.

,

 

,

مولایی اذعان کرد: پس از برنامه ریزی و تنظیم طرح توجیه اقتصادی شرکتمان، با مراجعه به دستگاه های حمایتی ، متاسفانه تعداد اندکی از مسئولین و مدیران میانی پس از اشراف به سودآور بودن طرح در بازه زمانی کم ، برای گرفتن سود خودشان پیشنهاد شراکت می دادند تا ما کار کنیم و بخشی از سود حاصل را به جیب آنها بریزیم ، اما حمایت مالی صرف نمی کردند .

, .,

 

,

این تولید کننده تصریح کرد: اکنون پس از افت خیز های فراوان، مجموعه دیگر نمی تواند با مشکلات بجنگد و به دلیل عدم توانایی در پرداخت اجاره محل و عدم حمایت از سوی هیچ ارگانی مجبور شده ایم مکان مجموعه را پس بدهیم.

,

 

,

وی اضافه کرده:  در حال حاضر به دلیل مشکلات فراوان از جمله واردات کالاهای چینی، سود کلان وام ها، هزینه های بالای حامل های انرژی و به دلیل سلب محل اسکان مجموعه از طرف مالک که این محل استیجاری بوده تصمیم به تعطیلی و اعلام ورشستگی کردیم.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه