اخبار داغ

سردار سرلشکر جعفری:

سپاه در تمام ماموریت‌های خود موفق بوده است/ مردم در مقاطع مهم، سرنوشت ساز آینده نظام هستند

سپاه در تمام ماموریت‌های خود موفق بوده است/ مردم در مقاطع مهم، سرنوشت ساز آینده نظام هستند
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: در مقاطع مهم سرنوشت ساز آینده نظام این شما مردم هستید که سرنوشت را با این اختیار گسترده‌ای که در پای صندوق به شما سپرده شده تعیین می‌کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهد پیام، سردار سرلشگر محمد علی جعفری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه فاز نخست خط دو قطار شهری اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای انقلاب و مدافع حرم را گرامی میداریم و درود می‌فرستیم به روح امام خمینی(ع) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و تشکر می‌کنم از همه دست اندرکاران این پروژه بسیار مهم که در راستای حل مشکل ترافیک و حمل و نقل مشهد بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

 

,

وی افزود: از شهردار مشهد، استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و فرمانده قرگاه خاتم النبیا(ص) با تلاش بی نظیر خود در دو سال اخیر برای اینکه این پروزه به نتیجه برسد تشکر می‌کنم.

,

 

,

سردار سرلشکر جعفری خاطر نشان کرد: آنچه که بدون تردید باید بدان اشاره کرد و در این جلسه جا دارد بدان بپردازیم، علل و عوامل موفقیت است، برای همه ما مهم است که بدانیم چه عواملی موجب شده که به موفقیت‌ها در نظام‌جمهوری اسلامی ایران نائل آییم.

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اولین عامل ایمان است، گفت: ایمان به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نخستین موئلفه است که به لطف الهی در نیروهای مجموعه سپاه، بسیج و بسیاری از نیروهایی که در نظام ما فعال‌اند به ویژه در شهرداری مشهد و شهردار این عامل وجود دارد و می‌تواند تعیین کننده پیشرفت باشد.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه ایمان به نظامی که تحت آن زندگی می‌کنیم عامل پیشرفت کشور است، گفت: عامل دوم تعهد انقلابی است که این باور و اعتقاد برای نشان دادن پارامترهای نظام و تحقق اهداف انقلاب در میان همه وجود داشته باشد؛ این عامل انگیزه ساز است که اگر این دو عامل نباشد تلاش‌ها به نتیجه نمی‌رسد.

,

 

,

سردار جعفری عامل سوم را مدیریت جهادی دانست و افزود: مدیریت جهادی برگرفته از تجربیات انقلاب و درسی است که از ایثارگران گرفتیم و امروز در عرصه‌های اجتماعی از آن استفاده می‌کنم.

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: سپاه در همه ماموریت‌های خود از جمله در عرصه دفاعی، امنیتی و سازندگی موفق بوده است؛ این عوامل در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در صورتی که وجود نداشته باشند، نمی‌توانیم بگوییم که به نتیجه از امور حاصل می‌شود.

,

 

,

وی در مورد عامل چهارم که برون سازمانی است، اظهار کرد: عامل چهارم هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌های مختلف اجرایی است، همدلی که بین شهرداری مشهد، شورای شهر و قرارگاه خاتم النبیاء(ص) بوده عامل اصلی در پیشرفت پروژه است.

,

 

,

سردار جعفری با بیان اینکه این عوامل کارآمدی نظام را تضمین می‌کند، تصریح کرد: اگر شاهد مشکلات در مباحث اجتماعی هستیم، ضعف را باید در این عوامل جست و جو کرد؛ در مقاطع مهم سرنوشت ساز آینده نظام این شما مردم هستید که سرنوشت را با این اختیار گسترده‌ای که در پای صندوق به شما سپرده شده تعیین می‌کنید.

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شما برای انتخاب اعضای شورای شهر، چه مجلس شورای اسلامی و چه در قوه مجریه تعیین کننده هستید؛ همدلی و هماهنگی بین ملت ایران، نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی عامل اصلی موفقیت ما است.

,

 

,

وی تاکید کرد: پروژه قطار شهری مشهد نشان گر این ادعا است و امیدواریم با لطف الهی شاهد هم افزایی بین دستگاه‌های مختلف با اعتقاد به توانمندی‌های کشور باشیم.

,

 

,

انتهای‌پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه