اخبار داغ

مدیر جامعة القرآن خدابنده:

قرآن بهترین راهنمای بشریت است/مسابقات قرآنی جامعه‌القرآن شهرستان خدابنده برگزار شد+تصاویر

قرآن بهترین راهنمای بشریت است/مسابقات قرآنی جامعه‌القرآن شهرستان خدابنده برگزار شد+تصاویر
مدیر جامعة القرآن خدابنده گفت: قرآن کریم بزرگترین هدیه الهی و بهترین راهنمای بشریت است که به واسطه آن انسان ها به سعادت دنیا و آخرت نائل می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق24،،مسابقات قرآنی جامعه‌القرآن شهرستان خدابنده همزمان با سراسر کشور در محل این موسسه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق24, ،مسابقات قرآنی جامعه‌القرآن شهرستان خدابنده همزمان با سراسر کشور در محل این موسسه برگزار شد.,

این مسابقات با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط حافظ نوجوان بهزاد اسکندری آغاز شد.

, این مسابقات با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط حافظ نوجوان بهزاد اسکندری آغاز شد.,

لیلا محمدی مدیر جامعة القرآن خدابنده در گفت وگو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: در این دور از مسابقات پنجاه نفر از حافظان خردسال شعبهٔ خدابنده در مسابقات سراسری جامعه القرآن الکریم در مقطع زیر ۱۶ سال در رشته‌های مختلف حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، ده جزء و حفظ کل قرآن کریم شرکت داشتند.

, لیلا محمدی مدیر جامعة القرآن خدابنده در گفت وگو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: در این دور از مسابقات پنجاه نفر از حافظان خردسال شعبهٔ خدابنده در مسابقات سراسری جامعه القرآن الکریم در مقطع زیر , ۱۶, سال در رشته‌های مختلف حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، ده جزء و حفظ کل قرآن کریم شرکت داشتند.,

وی افزود: پس از داوری نفرات برتر مرحلهٔ شهرستانی مسابقات سراسری جامعه القرآن خدابنده اعلام شدند و مورد تجلیل واقع شدند.

, وی افزود: پس از داوری نفرات برتر مرحلهٔ شهرستانی مسابقات سراسری جامعه القرآن خدابنده اعلام شدند و مورد تجلیل واقع شدند.,

 محمدی با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآن عنوان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات قرآن، متسابقان باید تلاش کنند که فهم و درک بهتری از قرآن داشته باشند و همچنین به دنبال رقابت سالم باشند.

,

وی با بیان این‌که متسابقان باید به هم کمک کنند تا توانایی‌های خود را در تمامی حوزه‌های قرآنی ارتقاء دهند ادامه داد: شناسایی استعدادهای قرآنی به کسانی که می‌توانند در عرصه‌های قرآن پیشرفت‌های ارزشمندی داشته باشند، از دیگر مواردی است که باید از سوی متسابقان در مسابقات قرآن مورد توجه قرار گیرد.

,

*قرآن بهترین راهنمای بشریت است

, *قرآن بهترین راهنمای بشریت است, *قرآن بهترین راهنمای بشریت است,

مدیر جامعة القرآن خدابنده درباره سایر خواص و فواید برگزاری مسابقات قرآن عنوان کرد: یکی از خواص مسابقات قرآن این است که فعالان قرآنی می‌توانند با یکدیگر آشنا شده و ارتباط خوبی با یکدیگر پیدا کنند تا در نهایت تجارب خود را به یکدیگر انتقال داده و موجب پیشرفت‌های خوبی در حوزه فعالیت‌های قرآنی شوند.

, مدیر جامعة القرآن خدابنده ,

وی با بیان این که انس با قرآن براى خود تلاوت‌کننده‌ى قرآن و مأنوس با قرآن مایه‌ ارتفاع درجات و تعمیق معارف است و برای او یک دستاورد مهمّ است، افزود: انس با قرآن باعث نزدیک کردن جامعه‌ى اسلامى به فهم، اُنس  و نزدیک شدن به قرآن است.

,

محمدی با بیان این که امروز جامعه‌ى قرآنى ، قاریان و حافظان و ترتیل‌کنندگان و بقیّه‌ى کسانى که در این راه تلاش می‌کنند، در واقع حرکت راهبردى را انجام می‌دهند، افزود: قرآن کریم بزرگترین هدیه الهی و بهترین راهنمای بشریت است که به واسطه آن انسان ها به سعادت دنیا و آخرت نائل می‌شوند.

,

وی هدف از برگزاری امسابقات قرآنی در شهرستان خدابنده را ایجاد فضای نورانی قرآن در جامعه، انس هرچه بیشتر با کلام وحی، ارج نهادن به ارزش‌های اعتقادی و ترویج فرهنگ متعالی قرآنی در جامعه و آشنا کردن بیشتر نسل جوان با آرمان ها و ارزش های اسلامی و قرآنی عنوان کرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه