اخبار داغ

مسئول مرکز اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

تحقق تعهدات سازمان ها موجب برگزاری با کیفیت راهیان نور می شود/اعزام دانشجویان زنجانی از 10 اسفند به مشهد شهدا

تحقق تعهدات سازمان ها موجب برگزاری با کیفیت راهیان نور می شود/اعزام دانشجویان زنجانی از 10 اسفند به مشهد شهدا
مسئول مرکز اردویی ،راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در صورتی که تعهدات سازمان ها و ادارات در خصوص برنامه های راهیان نور محقق شود،این اردوها با کیفیت برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عبدالکریم مرادی امروز در گفت و گو با موج رسا;  اظهار داشت:اردوهای راهیان نور دانش آموزی در فصل پاییز به استان های کردستان و آذربایجان غربی انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه در فصل زمستان نیز اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی استان خوزستان اعزام شد، افزود: در قالب این اردوها یک هزار و 600 خواهر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

,

این مسئول از اعزام یک هزار و 500 برادر در قالب اردوی راهیان نور دانش آموزی در فصل زمستان خبر داد و گفت: مشکلی در برگزاری اردوها وجود نداشت.

,

 

,

*آغاز اردوهای دانشجویی

,

مسئول مرکز اردویی ،راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اعزام اردوهای راهیان نور دانشجویی از 10 اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: این اردوها تا 24 اسفند ماه ادامه دارد.

,

مرادی از اعزام یک هزار و 500 نفر در قالب این اردوها به راهیان نور خبر داد و گفت: از دانشگاه های استان، دانشجویان به این اردوها اعزام می شوند.

,

وی با اشاره به آغاز اعزام اردوهای راهیان نور محلات از 24 اسفند ماه سال جاری، بیان داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، 5 هزار نفر از استان زنجان به مشهد شهدا اعزام می شوند.

,

مسئول مرکز اردویی ،راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در قالب این اردوها برنامه های فرهنگی یادواره شهدا، برگزاری جلسات ادعیه و زیارت از جمله دعای توسل، دعای کمیل و زیارت عاشورا از برنامه های پیش بینی شده است.

,

مرادی با بیان اینکه در مناسبت های مختلف نیز برنامه های فرهنگی برگزار می شود، افزود: عزاداری در مسیر یادمان های دفاع مقدس از دیگر برنامه ها است.

,

وی با بیان اینکه یک هزار خادم شهدا برای خدمات رسانی به زائران استان زنجان ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد 50 نفر در خدمت زائران خواهند بود.

,

 

,

*هر اتوبوس یک کاروان راهیان نور است

,

مسئول مرکز اردویی ،راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه هر اتوبوس یک کاروان راهیان نور است، افزود: روحانی،راوی، مسئول اتوبوس،پلیس یار و مسئول بهداشت و ایمنی در این کاروان ها حضور دارند.

,

مرادی مبلغ قابل پرداخت برای اردوهای دانشجویی را 40 هزار تومان عنوان کرد و گفت: از محلات نیز 60 هزار تومان برای اعزام به مشهد شهدا دریافت می شود.

,

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در استانداری زنجان برای کمک های مالی به برنامه های اردوهای راهیان نور، بیان داشت: اگر تعهدات استانداری و سازمان ها و ادارات استان در زمینه کمک های مالی به اردوهای راهیان نور محقق شود، این اردوها با کیفیت بیشتری برگزار می شود.

,

مسئول مرکز اردویی ،راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: زائران در قالب این کاروان ها از یادمان های فتح المبین،معراج شهدا،اروندکنار،شلمچه،هویزه،دهلاویه و طلائیه بازدید می کنند.//ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه