اخبار داغ

سیستم گرمایشی استاندارد در ۸۰ درصد مدارس نوبران

سیستم گرمایشی استاندارد در ۸۰ درصد مدارس نوبران
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوبران گفت: ۸۰ درصد سیستم گرمایشی مدارس نوبران استاندارد و دارای پکیج است و ۲۰ درصد باقی مانده هنوز از بخاری گازی و نفتی استفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید صابر، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه نوبران در گفتگو با خبرنگار  نارخبر، گفت: ۸۰ درصد سیستم گرمایشی مدارس نوبران استاندارد و دارای پکیج است و ۲۰ درصد باقی مانده هنوز بخاری گازی و نفتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،, نارخبر،,

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای ایمن سازی مدارس افزود: از ۷ مدرسه که با سوخت نفت گرم می شد در سال جاری شش مدرسه لوله کشی گاز شد تا با همکاری اداره گاز بتوانند به شبکه گاز وصل شوند ولی هنوز با بخاری نفتی گرم می شوند و مدرسه روستای سنگک هم به دلیل عدم گازرسانی به روستا فعلا باید با بخاری نفتی گرم بشود.

,

گرمایش استاندار مدارس

, گرمایش استاندار مدارس,

صابر با اشاره به خطر بخاری نفتی بیان کرد: پیش از این بخاری‌های نفتی در مدارس استفاده می‌شد که اغلب خطرآفرین بود اما تلاش شده در راستای استانداردسازی تجهیزات گرمایشی مدارس و ارتقا ایمنی کلاس‌های درس این خطر کم شود.

,

وی ادامه داد: راه اندازی سیستم های گرمایشی استاندارد در مدارس علاوه بر ایجاد فضایی امن و آرام، روحیه ای آرام و پرنشاط برای مسئولین و معلمان مدارس در راستای تلاش بیشتر برای آموزش و پرورش نسل آینده ساز کشور فراهم می کند.

,

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه نوبران اظهار کرد: شش مدرسه روستاهای قارلوق، خلیفه کندی، توحیدلو، دورزان، فرمزین و آقداش قبلا نفتی بودند که با استفاده آنها از نعمت گاز، تعداد مدارس استفاده کننده از بخاری گازی به ۱۸ عدد می رسد.

,

وی با اشاره به سردسیر بودن این منطقه تصریح کرد: در سال های آینده برنامه داریم تا تمام مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شوند.

,

صابر با اشاره به جمعیت دانش آموزان نوبران گفت: حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر دانش آموز داریم که که نزدیک به یک هزار و ۶۰۰ نفر در مدارس شهری و مابقی در مدارس روستایی تحصیل می کنند.

,

وی با تاکید بر لزوم فراهم سازی شرایط مناسب تحصیلی افزود: در منطقه نوبران از آبان ماه تا اواخر فروردین ماه از وسایل گرمایشی استفاده می شود.

,

بخش نوبران با مرکزیت شهر غرق آباد در ۵۰ کیلومتری ساوه واقع شده است.

,

انتهای پیام/

,

,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه