اخبار داغ

پیری در اوج جوانی سهم سونا از زندگی

پیری در اوج جوانی سهم سونا از زندگی
سونا علیزاده شیر مرد اهل روستای گنبد میباشد که با زیر پا گزاشتن دوران جوانی خود وبا غلبه بر تمامی مشکلات زندگی رنج درمان دخترش را با تمام وجود به جان خریده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،کم نیستند مادرانی که با صدای کودکانه فرزندان خود زندگی میکنند و با غلبه برتمامی محدودیت ها و مشکلات زندگی وبا گذر از دوران خوش زندگی مانع پرپر شدن آرزوهای کودکان خود میشوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

ارزش بالای این موضوع باعث گردید تا  سراغ یکی از مادران وفادار و از خود گذشته ای منطقه صومای برادوست  برویم مادر وفاداری که حس انسان دوستی و صبوریش در منطقه زبان زد مردم است زیرا چندین سال است  با زیر پا گذاشتن دوران خوش جوانی رنج درمان دخترش را به جان خریده تا آب در دل دخترش تکان نخورد.

,

سونا علیزاده ساکن روستای گنبد از توابع صومای برادوست هفده سال پیش در حالی که که کمتر از شانزده سال داشت صاحب دختری شد به نام شیوا اما از اقبال بد روزگار تنها فرزندشان از بدو تولد به بیماری استخوان مرمری دچار گردید.

,

در ابتدا باور این مشکل برای سونا وشوهرش سخت بود به طوریکه بسیاری از اطرافیانش در انتظار خاموشی چراغ این خانه بودند اما آفتاب زندگی از سوی خداوند با رویشی متفاوت به زندگی او تابید و توانست در مدت خیلی کم به این مشکل شیوا عادت کند

,

هرچند شاید سونا در طول این مدت نتوانست حس خوب زندگی و جوانی را تجربه کند ولی عشق به فرزند و سوختن به پای او زمینه ای بود تا جمله ی زیبای بهشت زیر پای مادران است را به خوبی و با تمام وجود خود درک کند. 

,

وی در سایه ی تلاش و انگیزه و توکل بر خداوند به تمامی سیاهی های زندگی پشت پا زد و با درک این مطلب که خداوند همواره حلال مشکلات است به زندگی خود ادامه داد.

,

سونا در توصیف زندگی خود بیان داشت هر چند یادآوری صحنه های تلخ و شیرین زندگی درد آور است زیرا  گذر از این زندگی کار ساده ای نبود و همواره با پستی و بلندی های متعددی مواجه بودیم اما لطف خداوند همواره شامل حال مان میشد و با اراده ای دو چندان به زندگی خودمان ادامه میدادیم.

,

امروز شیوا هفده سال از بهار جوانیش را سپری کرده است ولی رشد بدنش از همان دوران کودکیش متوقف شده است و در طول این سالها تنها غذایی که میتواند مصرف کند شیر است وبه غیر از آن قادر به استفاده از سایر مواد غذایی نمیباشد.

,

این مادر وفادار در پایان سخنان غم انگیز خود بیان داشت در طول این سالها   مسئولین منطقه با حمایت ها و سرکشی های مستمر خود همواره باعث دل گرمی من و خانواده ام شده اند  و بنده نیز از همین جا از تمامی این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

,

 

,

DSC07485 8cfbb

, DSC07485 8cfbb,

DSC07477 b9514

, DSC07477 b9514,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه