اخبار داغ

رییس بسیج هنرمندان استان البرز خبر داد:

کارگاه «مجری گری و فن بیان» در کرج برگزار شد + عکس

کارگاه «مجری گری و فن بیان» در کرج برگزار شد + عکس
کارگاه مجری گری،فن بیان و سخنوری با تدریس علیرضا علیا از مجریان و بازیگران توانمند کشور به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان البرز در سالن کنفرانس بسیج هنرمندان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛ کارگاه مجری گری،فن بیان و سخنوری با تدریس علیرضا علیا از مجریان و بازیگران توانمند کشور به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان البرز در سالن کنفرانس بسیج هنرمندان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

علی امیرکمالی رییس بسیج هنرمندان استان البرز با اعلام  این خبر عنوان کرد: این کارگاه  با هدف آشنایی علاقه مندان به گویندگی ،مدیران میانی و کارشناسان مشاغل مختلف که خواهان ارتقائ موقعیت اجتماعی و شغلی هستند ؛طراحی و برگزار شد.

,

وی ادامه داد: کارگاه مجری گری،فن بیان و سخنوری با تدریس علیرضا علیا از مجریان و بازیگران توانمند کشور به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان البرز در سالن کنفرانس بسیج هنرمندان برگزار شد.

,

امیرکمالی تاکید کرد: برای یادگیری فن بیان باید، قدرت کلامی را باید افزایش داد و از تکنیک‌ها و تمرین‌های عمومی استفاده کرد،  لذا باید بدانید با چه کسی چطور صحبت کنید و با هنر خود کاری کنید که هر کسی از صحبت با شما لذت ببرد و اهداف خود را به گونه‌ای پیش ببرید آن‌طور که می‌خواهید در نتیجه در این کارگاه به کلیه این اصول اشاره و آموزش داده شد.

,

وی تصریح کرد: امروزه فن بیان جزو مهمترین شاخص‌های کارفرما برای استخدام نیروهای جدید به شمار می‌رود لذا این کارگاه با رویکرد آموزشی در کرج برگزار شد.

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه