اخبار داغ

پایان قدرت نمایی یک باند اراذل

پایان قدرت نمایی یک باند اراذل
سالاری از دستگیری 13 نفر از اعضای یک باند که به ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر کرمان اقدام می‌کردند، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری 13 نفر از اعضای یک باند که به ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر کرمان اقدام می‌کردند، خبر داد.

دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت‌های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت تعدادی از اراذل و اوباش در دو منطقه از شهر کرمان این موضوع در دستور کار دادستانی و به صورت ویژه بازپرسی شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اعضای این باند با استفاده از سلاح سرد و گرم اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت و نا امنی می‌کردند، افزود: در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی شهر کرمان در طی مراحل تحقیقات مقدماتی، 13 نفر از اعضای این باند شناسایی، دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

سالاری خاطر نشان کرد: متهمین باند مذکور با اقدامات مجرمانه و مخل نظم و امنیت عمومی جامعه مزاحمت‌هایی برای شهروندان در برخی نقاط شهر کرمان ایجاد و موجب نارضایتی مردم را فراهم ساخته بودند.

وی ضمن اعلام اینکه تعدادی از دستگیر شدگان سابقه دار هستند، بیان داشت: اعضای این باند جرائمی همچون تهدید، ضرب و جرح عمدی ، تیراندازی با سلاح غیر مجاز ، اخاذی، قدرت نمایی با چاقو ، تحریق عمدی خودرو و تجاوز را در پرونده خود دارند .

دادستان عمومی و انقلاب شهر کرمان با تاکید بر این مهم که «داشتن شهری امن حق هر شهروند است» بیان داشت: با استعانت از خداوند متعال و تلاش همکاران قضایی و مامورین انتظامی و سایر عوامل ذی‌مدخل در امر تامین امنیت جامعه قاطعانه اجازه جولان به اراذل و اوباش و تبهکاران را نخواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

منبع:میزان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه