اخبار داغ

مسابقات مچ اندازی استان سمنان در سرخه برگزار می شود

مسابقات مچ اندازی استان سمنان در سرخه برگزار می شود
مسابقات مچ اندازی استان سمنان 6 اسفندماه به میزبانی شهرستان سرخه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن یعقوبی از مسئولان برگزار کننده مسابقات مچ اندازی در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه اظهار داشت: مسابقات استانی مچ اندازی از طرف هیئت پرورش اندام شهرستان سرخه برای دومین سال پیاپی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی با اشاره به اینکه احسان یعقوبی از دست اندرکاران برگزار  کننده این مسابقات است، بیان داشت: فراخوان مسابقات همچون سال گذشته برای تمامی شهرستان های استان از جمله دامغان، شاهرود، گرمسار، مهدیشهر، سمنان، میامی و ... ارسال شده است و تا کنون اقبال عمومی جهت حضور در این مسابقات خوب بوده است.

,

این مسئول بیان داشت: این رقابت به مدت یک روز در سالن فرهنگسرای باران «مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان سرخه» برگزار می شود.

,

یعقوبی خاطرنشان کرد: سال گذشته این رقابت ها با حضور 45 شرکت کننده در سالن یادگار امام خمینی(ره) سرخه برگزار شد و برندگان به رقابت های قهرمانی این مسابقات که در گرگان برگزار میشد، اعزام شدند و از شهرستان سرخه نیز سه تن از برترین های مسابقات استانی به این مسابقات راه یافتند.

,

وی بیان داشت: این رقابت ها که قرار است در روز جمعه ششم اسفندماه در سالن فرهنگسرای باران برگزار شود؛ از رده سنی متولدین سال 73 به پایین یعنی در گروه های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

,

یعقوبی مسئول برگزار کننده این دوره از مسابقات بیان داشت: مسابقات از اوزان 55 کیلوگرم تا 110 کیلوگرم در رقابت ها شرکت خواهند  کرد و در روز برگزاری رقابت ها وزن کشی از ساعت 10 الی 12 صبح انجام و مسابقه بین شرکت کنندگان از ساعت 14 بعدازظهر همان روز آغاز می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه