اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت قروه:

عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی برگرفته از خون پاک شهدا است

عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی برگرفته از خون پاک شهدا است
خطیب نماز جمعه اهل سنت قروه گفت: ایران اسلامی امروز عزت و اقتدار خود را به برکت خون شهیدان به دست آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، ماموستا هاشم نوری در جلسه هماهنگی ستاد استقبال و تشییع شهدای گمنام قروه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا گران‌بهاترین سرمایه خود را که هستی آنان بود درطبق اخلاص نهادند و برای اعتلای اسلام و نظام اسلامی تقدیم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی با آرزوی طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب همانند کوهی محکم در برابر تمامی بارقدرت‌ها ایستاده و یک تنه به پشتوانه مردم، بار تمامی ناملایمات را به دوش کشیده‌اند تا انقلاب از مسیر اصلی خود باز نماند.

,

امام جمعه اهل سنت قروه به نامساوی بودن اهل بهشت و اهل جهنم در قرآن کریم اشاره کرد و افزود: توصیف واقعی شهدا و جایگاه آنان در نزد خدا در آیات قرآن کریم به وضوح آمده است.

,

نوری افزود: بعد از انبیاء و اولیا الهی، بالاترین مقام از آن شهداست و برای ایثار و جانفشانی خود، حق بزرگی را بر گردن تک‌تک ملت و مسوولین دارند.

,

وی عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی را برگرفته از خون پاک شهدا اعلام کرد و افزود: همه این برکات به خاطر وجود پاک شهداست، چرا که اگر ایثار و جانفشانی و پایمردی شهدا نبود، ملت ما در برابر سپاه شیطان و اعوان و انصار آن در برهه‌های مختلفی که دست‌های توطئه در کار بود، قطعا شکست می‌خورد.

,

به گفته امام جمعه اهل سنت قروه همه مردم هرچند به عنوان یک قطره باشند، باید در دریای خروشان حمایت از ارزش‌های انقلابی جاری و برای پاسداشت مقام شهدا در مراسم بزرگ استقبال از شهدای گمنام و تشییع و خاکسپاری این عزیزان حاضر شوند.

,

نوری شهدا را منعمین اصلی خوان گسترده الهی در دنیا و آخرت دانست و افزود: دعای اصلی همه مومنین رسیدن به این فیض الهی است.

,

وی حماسه و ایثار شهدای 8 سال دفاع مقدس را حماسه‌ای بی‌نظیر در طول تاریخ دانست و افزود: در هیچ زمانی جز صدر اسلام، دنیا چنین دفاعی را به خود ندیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه