اخبار داغ

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

ما از گزینه های روی میز آمریکا نمی ترسیم/فلسفه شهادت ماندگارترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

ما از گزینه های روی میز آمریکا نمی ترسیم/فلسفه شهادت ماندگارترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی است
مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با بیان اینکه ایران اسلامی از گزینه های روی میز آمریکا ترسی ندارد گفت: روحیه بسیجی جوانان ما گرفتنی نیست و دشمن جرات مقابله با ایران اسلامی را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، سردار مرادحسنی در نشست ستاد استقبال از شهدای گمنام که درفرمانداری قروه برگزار شد، اظهار داشت: رقم خوردن عملیات‌های بزرگ در طول ۸ سال دفاع مقدس ،نظیر جهانی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی کسب تجربه‌های بزرگ‌ از سوی نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان را از دستاوردهای رزمندگان در میدان نبرد اعلام کرد و افزود: ایستادگی مردم ما خواب خاورمیانه‌ای استکبار را در هم ریخت و تفکر بزرگ اسلامی را ترویج و در دل آزادیخواهان نهادینه کرد.

,

حسنی فلسفه شهادت راماندگارترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: امروز در شرایطی که همه دنیا هم پیمان شده‌اند تا با تهاجم فرهنگی ، ایمان جوانان ما را تضعیف کنند، اگر ارزش‌های اسلامی و انقلابی و دفاع مقدس تقویت نشود، بدنه جامعه آسیب می‌بیند.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان، به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه جنگ‌نرم اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن با ساز و برگ نظامی و تجهیزات فراوان وارد عرصه جنگ‌نرم شده است تا سلاح اصلی ما را که کمر دشمن را خم کرده و ایمان جوانان ماست، سلب کند.

,

وی هدف دشمن را ضربه زدن به ولایت و اسلام اعلام کرد و گفت: روحیه بسیجی جوانان ما گرفتنی نیست و دشمن به دلیل واقف بودن به تجهیزات نظامی پیشرفته ما، از این روزنه وارد شده است.

,

حسنی داشتن شهید از هر قشری را رمز پیروزی دانست و افزود: بر همین اساس کشته شدن در راه خدا برای ما پیروزی محض است.

,

وی با اشاره به رشادت دلیرمردان و شیرزنان قروه اعم از ترک و کرد در شهرستان قروه در طول ۸ سال دفاع مقدس گفت: شهدای این شهرستان با خون خود پیمان‌نامه وحدت و انسجام را امضا کردند  در دو جبهه داخلی و خارجی به نبرد دشمن قسم خورده انقلاب رفتند .

,

حسنی استقبال خوب مسئولین شهرستان از این نشست را  نشان‌دهنده عمق ایمان، صداقت و صفای مردم این شهرستان دانست و افزود: مردم به خوبی واقفند که  که شهدا سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند.

,

ارزش‌های دفاع مقدس کمرنگ نشود

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در ادامه با تاکید بر سوق دادن جامعه به سمت و سوی شهدا ، گفت: بیان خاطرات ناب دریای  شهادت و ایثار باید قطره به قطره به جامعه تزریق شود.

,

حسنی انتقال ناگفته‌های دفاع مقدس به نسل جوان را منجر به بیداری این نسل برشمرد و افزود: باید به ارزش‌های دفاع مقدس به صورت ویژه‌ای پرداخته شود چرا که کمرنگ شدن این ارزش‌ها خواشت دشمنان است.

,

وی در پایان گفت: گزینه‌های دشمنان و آمریکا همیشه روی میز بوده است و در ۸ سال دفاع مقدس ما شاهد عملی شدن این گزینه‌ها بودیم اما دنیا شاهد بود که « آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه