اخبار داغ

امام جمعه قروه:

مردم شهرستان قروه برای استقبال از شهدای گمنام لحظه شماری می کنند

مردم شهرستان قروه برای استقبال از شهدای گمنام لحظه شماری می کنند
خطیب نماز جمعه شهرستان قروه شهادت در راه خدا را بالاترین خوبی‌ها برشمرد و گفت: مردم قروه برای استقبال از قهرمانان کم‌نظیر و بی‌نظیرخود لحظه شماری می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، حجت‌الاسلام حسن باباییان در نشست هماهنگی ستاد استقبال و تشییع شهدای گمنام در قروه، اظهار داشت: شهدا حق خاصی برگردن ما دارند که باید نهایت تلاش خود را برای ادای این دین ادا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی به جایگاه ویژه شهدا در نزد خدای متعال اشاره کرد و افزود: در جایگاه زنده بودن شهدا، به درک ما راه ندارد چرا که کم بودن معرفت مانع از درک این جایگاه می‌شود.

,

باباییان بزرگترین افتخار را توفیق زندگی با شهدا وداشتن شناخت دانست و افزود: شهدا درزندگی خود جز به حق و حقیقت توجه نکردند.

,

به گفته امام جمعه قروه، نیت خالصانه شهدا در توجه به دین و مکتب اهل بیت (ع)، راه آسمان رابرای آنان گشود و امروز هرکس به هر نحوی در راه شهدا قدم گذارد برای خود سرمایه بزرگی اندوخته است.

,

وی با تاکید بر اینکه زمینه‌سازی برای آشناسازی نسل نو با رشادت شهدا، نیازمند رقابتی معنوی است که نشات گرفته از قرآن کریم برای سبقت‌گیری در امورخیر است، افزود: این کار نیازمند هنری فوق‌العاده است و همه باید در این عرصه هنرنمایی کنند.

,

وی با بیان اینکه پاس‌داشت مقام و منزلت شهدا در آیات و روایات اهل سنت و تشیع مورد تاکید است، افزود: ارزش دادن به ارزش‌ها و ارزش‌گیری از آن هنری است که منجر به امیدواری افراد برای بهره‌مندی از شفاعت شهدا می‌شود.

,

وی شهادت در راه خدا را بالاترین خوبی‌ها برشمرد و افزود: مردم قروه برای استقبال از قهرمانان کم‌نظیر و بی‌نظیرخود لحظه شماری می‌کنند.

,

باباییان بر لزوم آمادگی کامل برای استقبال با شکوه از شهدا تاکید کرد و گفت: ارزشمندترین انسان‌های روزگار میهمان شهرستان می‌شوند و لذا باید میزبانان خوبی باشیم.

,

وی نهایت مقام الهی برای هر انسانی را اوج گیری با شهادت برشمرد و گفت: ماهم برای آسمانی شدن باید نسبت به توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه