اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

مداحان مبلغ رسالت‌های الهی باشند

مداحان مبلغ رسالت‌های الهی باشند
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: مداحان و هیئتی‌ها بار ابلاغ رسالت‌های دینی را بر دوش دارند و باید مبلغ رسالت‌های الهی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار اعضای کانون مداحان استان قزوین اظهار کرد: اگر حضور نیروهای متعهد در حوزه‌های شعر، تئاتر و مداحی کمرنگ باشد، مرزهای ما با تهاجم فرهنگی شکسته خواهد شد و زیر گام‌های خوف و خطر و بی بندو باریِ اجانب قرار می‌گیرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی اذعان کرد: اگر در مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم هوشیار و آماده مقابله با دشمن باشیم، هیچ هجمه و نفوذ فرهنگی در جامعه رخ نخواهد داد و جوانان از آسیب‌های این حوزه در امان می‌مانند. 

وی اضافه کرد: همه باید آبروی خود را به خدای متعال بسپاریم و به دنبال انجام رسالت الهی برویم؛ اگر کوتاهی در برابر ابلاغ این رسالت‌ها داشته باشیم در قیامت دستمان خالی خواهد بود. 

عابدینی ابراز کرد: همه مسئولان با امکاناتی که در اختیار دارند باید در راستای اقامه دین تلاش کنند و هر کسی که در این مسیر مقدس کوتاهی کند، روز قیامت باید پاسخگو باشد. 

وی عنوان کرد: باید با در دست داشتن امکانات، شعائر الهی و دینی را در شهر خود پیاده کنیم و خروجی عملکرد ما در ظاهر، باطن و اخلاق مردم دیده شود. 
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

امام‌جمعه قزوین تأکید کرد: در فضایی که جنود شیطان در حال هجمه به تفکرات دینی و ایمانی مردم است، باید با تمسک به شعائر دینی با آن‌ها مقابله کنیم تا به انزوا کشیده نشویم. 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: برای این‌که همه مسائل سروسامان پیدا کند باید ابتدا شاکله ما تصحیح شود و هیچ چیز به جز ولایت نمی‌تواند این شاکله را درست کند زیرا ولایت ستون نماز، زکات و حج است. 

وی افزود: حادثه غدیرخم به ما اثبات می‌کند که موضوع ولایت تا پایان جهان استمرار دارد و آثار ماجرای غدیرخم در دوران غیبت امام زمان (عج) در قالب ولی‌فقیه تبلور می‌یابد و امروز رهبر معظم انقلاب در جایگاه یک رهبر جهانی امیدبخش مستضعفان عالم است. 

امام‌جمعه قزوین ادامه داد: وجود ولایت فقیه از تأثیرات غدیرخم است و توجه به جایگاه ولایت فقیه باید در همه حوزه‌ها دیده شود تا باور قطعی آن در مردم ایجاد گردد. 
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

وی با اشاره به این‌که قرآن‌ مداری از موضوعات مهم در یک جامعه اسلامی است، گفت: نباید اهل قرآن، اهل هیئت و مداحان هرکدام یک جزیره جدا برای خود باشند زیرا آمیختگی بین عترت، قرآن، فضاهای دینی و هم‌افزایی بین آن‌ها از موضوعات مهم به شمار می‌آید. 

عابدینی بیان کرد: سیره و سنت و گنجینه معارف اهل بیت (ع) باید در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار داشته باشد و این معارف از نگاه‌ها و جنبه‌های مختلف به مردم انتقال داده شود.
,
,
,
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه