اخبار داغ

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی:

سامانه جدید بارشی در راه است/دمای استان رو به افزایش است

سامانه جدید بارشی در راه است/دمای استان رو به افزایش است
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: برای چند روز آینده یعنی روزهای جمعه تا شنبه انتظار داریم در مناطق جنوبی کرمان با توجه به موجی که در حال گذر است بارش هایی ایجاد شود که البته شدت بارش ها به اندازه سامانه قبلی نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد وظیفه مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با  آرمان کرمان گفت: بارش های خوبی را در کرمان علی رغم خسارات جنوب استان داشتیم و برخی هموطنان در بخش کشاورازی خساراتی به آن ها وارد شد که باتوجه به بارش های شدید آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیرها پیش بینی می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

وظیفه تشریح کرد: در ارتفاعات لاله زار بارش های خوبی را داشتیم که نوید ذخیره  آبی خوبی را می دهد با توجه به اینکه دما نسبتا سرد است ذخایر سریع ذوب و از دسترس خارج نشود.

,

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: برای چند روز آینده یعنی روزهای جمعه تا شنبه انتظار داریم در مناطق جنوبی کرمان با توجه به موجی که در حال گذر است بارش هایی ایجاد شود که البته شدت بارش ها به اندازه سامانه قبلی نخواهد بود.

,

وظیفه در پایان خاطر نشان کرد: سامانه بارشی گذر خواهد کرد و بارشی با شدت کمتر را خواهیم داشت و افت دمای آنچنانی نداریم و روند دما رو به افزایش است ولی تغییرات افزاینده با روند افزایشی مواجه هستند و برای جمعه و شنبه وزش باد هم در این مناطق احتمال رخ دادن دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه