اخبار داغ

گزارشی اجمالی از اقدام و عمل نماینده دولت تدبیر در اسدآباد؛

اسدآباد در بخش تأمین کالاهای اساسی بی‌نیاز است/اقدام دولت در بخش درمان موفقیت‌آمیز بود/بخش صنعت متناسب با ظرفیت شهرستان توسعه‌ای نداشت

اسدآباد در بخش تأمین کالاهای اساسی بی‌نیاز است/اقدام دولت در بخش درمان موفقیت‌آمیز بود/بخش صنعت متناسب با ظرفیت شهرستان توسعه‌ای نداشت
فرماندار اسدآباد با ارائه گزارشی از اقدامات دولت تدبیر و امید، گفت: این دولت در بخش های خودکفایی کالاهای اساسی، درمان، خرید تجهیزات پزشکی موفق بوده اما تنها د خبش صنعت متناسب با ظرفیت شهرستان چندان اقدامی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ درپی رهنمودهای رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان و سخنان دل‌نشین ایشان درزمینهٔ گلایه‌مندی مردم، بر آن شدیم تا با یکی دیگر از مسئولان ارشد شهرستان که نماینده یکی از قوای سه‌گانه در شهرستان است، گفت‌وگویی داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

فرماندار اسدآباد به‌عنوان نماینده دولت و قوه مجریه در شهرستان یکی از مسئولانی است که رهبر انقلاب در آن سخنان به ارائه گزارش آنان تأکید کرد.

,

حسین افشاری در این زمینه گزارشی اجمالی از فعالیت دولت تدبیر و امید در سطح کشور و شهرستان ارائه داد.

,

وی که مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و نظام برآمده از آن یعنی نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است و به همین جهت علی‌رغم داشتن گله از عملکرد مسئولان در طول ادوار مختلف آن‌ها را از اهداف انقلابشان منصرف نمی‌کند.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد: به تعبیر بنده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی فرزند ملت است و آن‌ها به خاطر رخ دادن مسائل کوچک و بزرگ در این مسیر و گلایه‌مندی‌های خود از مسئولان، از اصل نظام نمی‌گذرند بلکه آن را موردحمایت و پشتیبانی قرار می‌دهند.

,

وی ادامه  داد: مسئولان نیز به‌تبع این نوع نگاه مردم، باید این درک را داشته باشند که با همه توان در جهت قدرشناسی از این فداکاری و حضور درصحنه مردم اقدام کنند و خواسته‌ها و آرمان‌ها مردم و انقلاب بیش‌ازپیش تلاش کنند.

,

افشاری با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر انقلاب، تصریح کرد: هرچقدر بتوانیم تولید ملی را به جهت کیفیت و کمیت ارتقاء دهیم، در حقیقت به اهداف اقتصاد مقاومت نزدیک‌تر شدیم.

,

وی در خصوص حمایت از تولید ملی و استقلال اقتصادی، گفت: درجات و اولویت‌های مختلفی دارد که مهم‌ترین اولویت تأمین غذا و نیازهای ضروری مردم است.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: آنچه ملتی را از پای درمی‌آورد، وابستگی در تأمین غذایی به اجنبی و بیگانگان است؛ بخصوص کالاهای ضروری همانند گندم، برنج، ذرت، گوشت، شکر، قند، خرما، لبنیات و سایر مواد غذایی که خوشبختانه این اقلام در سطح کشور و شهرستان تولید می‌شود.

,

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوبی که در شهرستان در بخش کشاورزی و دامداری وجود دارد، گفت: این شهرستان به جهت داشتن ای ظرفیت‌ها جز مناطق پیشرو در ایجاد امنیت غذایی است.

,

افشاری افزود: در شهرستان اسدآباد طی سال زارعی سال گذشته 76 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری و ذخیره‌سازی شده است، و در کنار آن چغندرقند که مواد اولیه تولید شکر و محصولات وابسته دیگری است، رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

,

وی ادامه داد: در خصوص ذرت، گوجه‌فرنگی و محصولات گلخانه‌ای مانند خیار علاوه بر تأمین نیاز شهرستان بخش مهمی از نیازهای استان همدان و دیگر استان‌ها را تأمین می‌کند که همین موضوع به افزایش درآمد روستائیان و ایجاد اشتغال بیشتر نیز کمک کرده است.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سرفصل دیگر اقتصاد مقاومتی تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم است، گفت: دولت با اجرای طرح تحول سلامت اقدامات گستره‌ای انجام داده است که در این شهرستان نیز تا پایان دی‌ماه بالغ‌بر 12 میلیارد تومان برنامه نظام سلامت از طریق بیمارستان‌ها شهر به فرایند مردم کمک شده است.

,

وی ادامه داد: البته بیمارستان‌های این شهرستان به تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته تشخیصی و درمانی ازجمله سی اسکن، وسایل چشم‌پزشکی، دیالیز کلیه، مرکز زایمان طبیعی مجهز شده است.

,

افشاری یادآور شد: البته این شهرستان در خصوص صنعت متناسب با ظرفیت‌های خود توسعه‌ای نداشته و نیاز به کار و فعالیت گسترده است؛

,

وی اضافه کرد: یکی از دلایل اصلی در نبود اشتغال برای جوانان  توسعه نیافتن درزمینهٔ صنعت است، البته در برنامه بنده و نماینده مجلس موضوع رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و صنایع معدنی و تجهیزات پزشکی برای سال‌های این دیده‌شده و در اولویت اول است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه