اخبار داغ

در کرسی ازاداندیشی مطرح شد؛

حجاب؛ ابزار مبارزه با تهاجم فرهنگی

حجاب؛ ابزار مبارزه با تهاجم فرهنگی
استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه جامعه امروز ما با توجه به جنگ نرم دشمن بیش از هر زمان نیاز به ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دارد، افزود: حفظ حجاب مبارزه اساسی برای مقابله با تهاجم فرهنگ غربی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان؛ حجت‌الاسلام قربان جمالی استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور دلیجان در کرسی آزاد اندیشی با موضوع «حجاب محدودیت یا مصونیت» که در دانشگاه پیام نور دلیجان برگزار شد، گفت: حجاب همواره مورد تاکید قرآن و ائمه معصومین(ع) است و براین اساس نیز کارشناسان دینی و اجتماعی نیز نسبت به آن تاکید دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان؛,

 

,

, ,

 

,

جمالی با اشاره به اینکه حجاب سد محکمی برای حفظ و ارتقا امنیت و سلامت اجتماعی برای جامعه محسوب می شود، گفت: حفظ حجاب باعث حفظ ارزش‌های انسانی مانند عفت، حیا و متانت، استواری اجتماع می شود.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه جامعه امروز ما با توجه به جنگ نرم دشمن بیش از هر زمان نیاز به ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دارد، افزود: حفظ حجاب مبارزه اساسی برای مقابله با تهاجم فرهنگ غربی است.

,

 

,

استاد دانشگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی تغییر اساسی در نگاه به حوزه زنان بوجود آورده است، گفت: امروز شاهد موفقیتهای چشمگیر بانوان در حوزه های مختلف هستیم.

,

 

,

در ادامه دانشجویان حاضر در کرسی آزاد اندیشی نظرات خودشان را در موافقت و مخالفت با موضوع کرسی آزاد اندیشی بیان کردند.

,

 

,

کرسی آزاد اندیشی به همت بسیج دانشجویی و همکاری واحد فرهنگی دانشگاه پیام نور دلیجان با موضوع حجاب مصونیت یا محدودیت در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور دلیجان برگزار شد.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه