اخبار داغ

زیر ساختهای گردشگری دنا در حال تحول است

زیر ساختهای گردشگری دنا در حال تحول است
فرماندار دنا ضمن تشکر ازخدمات شهردار سی سخت که در بازه زمانی کوتاهی مجتع اقامتی و گردشگری شهرداری را راه اندازی کرد از دستگاههای خدمات رسان خواست آمادگی خود را در پیک سفرها بالا ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی سفیردنا فرماندار شهرستان دنا در جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان دنا گفت: ماحصل عملکرد مدیران عضو ستاد سفرها در حوزه خدمات و امنیت در سطح استان نمره قابل قبولی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا, ,

بهشتی روی در این جلسه با بیان اینکه توسعه گردشگری نیازمند بستر سازی دستگاههای خدمات رسان و حرکت در مسیر توسعه زیر ساختهای شهر و شهرستان است بیان کرد:باید تلاش کنیم شهرستان و جاذبه های گردشگری را بیش از پیش به مردم ایران، خاورمیانه و سطح بین الملل معرفی کنیم.

,

فرماندار دنا با اشاره به اینکه طبیعت سحرآمیز شهرستان در بخشهایی معرفی شده که نیازمند استمرار معرفی جهت برگشت پذیری مسافران هستیم تا بتوان ادعا کرد که به صنعت توریسم وارد شده ایم.

,

این مقام مسوول با بیان اینکه اقدامات انجام گرفته در حوزه خدمات و امنیت مسافران قابل تقدیر و ستایش بوده بیان کرد: فرمانده انتظامی شهرستان و حوزه بسیج شهرستان در روزها و پایشهای امنیتی موجبات روانسازی ترافیک و امنیت بالا را رقم زدند.

,

فرماندار دنا با اشاره به اینکه ظرفیتهای خدماتی در حوزه اسکان با تراز حضور گردشگران همخوانی ندارد افزود: علی رغم اینکه از همه ظرفیتهای شهرداری ،میراث فرهنگی و دستگاههای اداری بهره برداری شد و حتی محیط اداری برخی دستگاهها در اختیار مسافران قرار داده می شد در برخی از مناطق با کاستی هایی در زمینه زیر ساختی و خدماتی روبه رو بودیم.

,

بهشتی روی ضمن تشکر ازخدمات شهردار سی سخت که در بازه زمانی کوتاهی مجتع اقامتی و گردشگری شهرداری را راه اندازی و به پیشرفت 30 درصد رسانیده اند گفت: امیداواریم این پروژه تا مرحله پیک گردشگری آماده شود.

,

فرماندار دنا در بخش دیگری از سخنان خود در جمع اعضای ستاد سفرهای نوروزی به پیگیری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جهت احداث  پارک خانه مسافر اشاره کرد و افزود: اعتباری بین دو تا سه میلیارد تومان برای پارک اسکان میراث فرهنگی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

,

بهشتی روی با اشاره به مشکلات و ایرادات در منطقه کوهگل بیان کرد:پیگیر واگذاری کوهگل دریک بازه پنج ساله به شهرداری هستیم که امیدواریم به زودی تعیین تکلیف شود.

,

فرماندار دنا به لزوم احداث چند چشمه حمام و تجهیز و افزایش سرویسهای بهداشتی تاکید کرد و افزود: دو اقدام زیر بنایی احداث پارک جنگلی و طرح مطالعاتی منطقه کلنجه توسط شهرداری در دست احداث و یا مطالعه است.

,

وی به طرح احداث تله کابین در شهر سی سخت از دیگر اقدامات پیش رو در حوزه گردشگری شهرستان اشاره و ابراز کرد:منابع مالی این مجموعه در سفر رییس جمهور تامین شده که دو سه سرمایه گذار معرفی شده است.

,

بهشتی روی تعین تکلیف گلزار شهدای سی سخت با حضور استاندار را از دیگر برنامه های پیش رو در حوزه گردشگری عنوان کرد و افزود: قرار شد تا پایان سال مالی 95 طرح مطالعه تپه نور الشهدا توسط مشاور قوی تا پایان سال مالی 95 انجام شود که از طرفی قریب 500 میلیون تومان برای شهرداری تعهد مالی ایجاد کرده است.

,

فرماندار دنا انتخاب پنج روستای خونگاه، دشتک میمند، خرسان،کریک و بهرام بیگی اولیا را به عنوان سه روستای هدف گردشگری عنوان کرد و خاطر نشان کرد: کارهای زیر ساخت در بخش هایی از این روستاها اجرا شده است.وی توسعه پارک جنگلی شهر پاتاوه با اعتبار 700 میلیون تومان را از دیگر پروژه های کلنگ زنی شده در حوزه گردشگری عنوان کرد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه