اخبار داغ

در نشست شورای سوادآموزی کامیاران عنوان شد:

هوشمندسازی کلاس درس رابطه مستقیمی با تعمیق و سرعت یادگیری دانش آموزان دارد

هوشمندسازی کلاس درس رابطه مستقیمی با تعمیق و سرعت یادگیری دانش آموزان دارد
فرماندار کامیاران گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر در تعلیم و تربیت باید مدارس و آموزشگاه ها به سیستم های هوشمند یادگیری مجهز شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهوخبر؛ نشست شورای سواد آموزی شهرستان کامیاران با حضور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، فرماندار کامیاران و دیگر مدیران و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

فرماندار کامیاران در ابتدای این نشست ضمن تشریح مباحث مربوط به یادگیری سواد و مبارزه با بی سوادی عنوان داشت: بحث سواد آموزی و تعلیم و تربیت مربوط به همه جامعه است و باید همه اقشار در زمینه دارای اطلاعات کافی باشند تا آسیب های بی سوادی و عدم توجه به آموزش و پرورش شناسایی شود.

,

مسعود روحانی توسعه و مشارکت در آینده هر کشوری را مولود تعلیم وتربیت دانست و بیان داشت: سیستم پویا و همه گیر می تواند مشارکت همگانی را به دنبال داشته باشد و با آموزش و تربیت نسل های آتی باعث رونق و توسعه در همه جوانب می شود.

,

وی هوشمندسازی مدارس و مراکز آموزشی را لازمه یادگیری علوم امروزی دانست وگفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر در تعلیم و تربیت باید مدارس و آموزشگاه ها به سیستم های هوشمند یادگیری مجهز گردند؛ زیرا پژوهش و تحقیق نیاز به ابزار، آلات و علوم به روز شده دارد و تاثیر هوشمند سازی کلاس درس در تعمیق و سرعت یادگیری دانش آموزان بسیار است.

,

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار شفاف سازی در دریافت شهریه مدارس شد و ابراز داشت:  بهتر است مدارس و مراکز آموزشی برای دریافت هر گونه هزینه از اولیا دانش آموزان، ابتدا چگونگی هزینه نمودن کمک های مالی و شهریه های دریافتی را اعلام نمایند تا از هرگونه پیش داوری پیشگیری شود و خانواده ها با رغبت این مبالغ را پرداخت نمایند.

,

فرماندار کامیاران در پایان درباره مدارس و آموزشگاه های غیر انتفاعی، نمونه مردمی و شبانه روزی سطح شهرستان خاطرنشان کرد: کامیاران تنها شهرستان کردستان است که در مدارس و مراکز آموزشی نمونه و شبانه‌روزی آن شهریه‌ای از اولیا دریافت نمی‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه