اخبار داغ

رئیس میراث فرهنگی کهگیلویه خبر داد:

کشف 1072سکه عتیقه در دیشموک+عکس

کشف 1072سکه عتیقه در دیشموک+عکس
رئیس اداره میراث فرهنگی کهگیلویه گفت: یک هزار و 72 سکه تاریخی در دیشموک و یکی از روستاهای تابعه کشف و به نفع دولت ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه با همت و تلاش نیروی انتظامی 1072 سکه عتیقه در شهر دیشموک کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه,

بنا بر اطلاعات موثق رسیده به این پایگاه خبری، نیروی انتظامی دیشموک در عملیاتی تیزهوشانه و حساب شده از ساعت 12 الی 2عصرروز گذشته 1072 سکه عتیقه را در جریان معامله چند شخص، کشف و ضبط کردند.

,

گزارشات رسیده حاکی از این است که در جریان این عملیات 3 نفر با هویت مشخص دستگیر و برای طی کردن مراتب قانونی به دستگاه قضا  معرفی شدند.

,

زمان اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر مشکوک بودن رفت و آمد به منزل مسکونی در یکی از روستاهای تابعه بخش دیشموک مأموران میراث فرهنگی بلافاصله به محل اعزام شدند.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی کهگیلویه تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت میراث فرهنگی پس از اطمینان از وجود سکه‌های عتیقه در منزل مسکونی واقع در روستای دره زرد فارتق به عنوان مشتری خرید سکه‌ها وارد عمل شدند.

,

زمان افزود:در این معامله ساختگی مأموران موفق شدند یک هزار و 22 سکه تاریخی از منزل این فرد ضبط کنند.

,

این مسؤول با بیان اینکه نظیر چنین اتفاقی همزمان در یکی از منازل شهر دیشموک روی داد،گفت: از این منزل مسکونی هم تعداد 50 سکه کشف و ضبط شده است.

,

زمان با بیان اینکه قدمت تاریخی این سکه‌ها پس از بررسی کارشناسی مشخص خواهد شد گفت: در جریان این موضوع دو نفر دستگیر و به مراجعه قضایی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

,

 

,
, , ,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه